تاریخ انتشار: 1395/09/21 15:04
کد خبر: 243661

چرا شهرام مهرپیما از هدایت بعثت کنار کشید؟/ لجبازی یا تصمیم منطقی!

شهرام مهرپیما سرمربی تیم بعثت کرمانشاه در اقدامی سئوال برانگیز با توافقی دو طرفه به ادامه همکاری با بعثت خاتمه داد.
چرا شهرام مهرپیما از هدایت بعثت کنار کشید؟/ لجبازی یا تصمیم منطقی!

به گزارش فرتاک ورزشی، با توجه به نتایج خوب بعثت در نیم فصل اول و کسب 19امتیاز و یک بازی کمتر ار صدر نشین جدول اروند خرمشهر تعجب بسیاری بین بازیکنان،هوادران و کارشناسان فوتبال را برانگیخت ،این موضوع در شرایطی اتفاق افتاد که شهرام مهرپیما طی دو ماه گذشته از کمبود بازیکن تخصصی در چند پست تیم صحبت کرده بود. 

به نظر کارشناسان  ، تیم بعثت بازیهای بسیار خوبی را انجام داده بود و پیروزی های مناسبی در بیرون از خانه و داخل خانه بدست اورده بود. انجه تیم را رنج میداد کمبود مهاجم گل زن بود 

زیرا تیمی که در هر بازی بیشتر از هفت موقعیت گل زنی ایجاد کند و به گل نرسد نشان از کمبود بازیکن میباشد .

جدایی مهرپیما در حال اتفاق افتاد که این تیم با میانگین 1/8 امتیاز در هر بازی نتایجی بسیار خوب گرفته.

چون اروند و تیم برق شیراز و امیدیه از میانگین 1/7تا2 امتیاز درهر بازی برخورداند و این یعنی شرایط بسیار خوب در امتیاز گیری بعثت.

حال این سوال مطرح است ایا  بعثت در بازیهای نیم فصل دوم می تواند 19امتیاز کسب کند یاخیر ؟ مربی اینده بعثت در هر شرایطی باید از نیم فصل اول امتیاز بیشتری کسب کند تامسولان بعثت توجیه و منطق درستی بدلیل قطع همکاری با مهرپیما داشته باشند.

از طرفی شنید های متفاوتی از وجود مشکلات  و کمبود هادر این جدایی بی تاثیر نبوده،و امیدواریم با تماس و مصاحبه با مدیر عامل و سرمربی تیم شهرام مهرپیما دلیل این جدایی شفاف و هویدا گردد.

درخاتمه برای شهرام مهرپیمای عزیزآرزوی موفقیت داریم وچون عضو این گروه هستن ازایشون میخوام اگردراین خصوص صحبتی دارن برای اعضای گروه مطرح کنن.

نویسنده: "محسن بابادی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbv6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل بعثت: سرمربی جدید تیم هفته آینده مشخص می شود