تاریخ انتشار: 1395/09/24 12:26
کد خبر: 243116

پیش بازی گل گهر-فولاد یزد؛ سربازان مخفی یزدی رونمایی می شوند/ کار آسان وینگو!

هفته هفدهم لیگ دسته اول باشگاههای کشور روز چهارشنبه بیست و چهارم آذر ماه برگزار خواهد شد و در یکی از بازی های این روز دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد یزد از ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه اختصاصی گل گهر به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی گل گهر-فولاد یزد؛ سربازان مخفی یزدی رونمایی می شوند/ کار آسان وینگو!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته گذشته به مصاف سپیدرود رشت رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست را پذیرفت، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته پانزدهم با نتیجه سه بر دو از سد آلومینیوم اراک گذشت.

اما فولاد یزد در هفته گذشته در خانه با نتیجه دو بر صفر از فجرسپاسی شکست خورد ، فولاد یزد در هفته پانزدهم نیز متحمل شکست سه بر صفر مقابل نساجی قائمشهر شد ، تیم فوتبال فولاد یزد در هفته چهاردهم به مصاف تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

وضعیت دو تیم در جدول:

تیم فوتبال فولاد یزد با دو برد ، هفت تساوی و هفت شکست و با سیزده امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با هفت برد ، پنج تساوی و چهار شکست و با بیست و شش امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

پیش بینی بازی:

پبش بینی نتیجه این بازی خیلی خیلی راحت است و شکست فولاد و پیروزی گل گهر محتمل ترین نتیجه است ، زیرا تیم فوتبال فولاد یزد در هفته گذشته و پس از بازی با فجرسپاسی تمرین نکرده است و حواشی بسیار زیادی داشته است و در حال حاضر مشخص نیست که تیم در دست نافعی است یا موسوی؟

همچنین محمود امیری سرمربی تیم فولاد یزد و خیلی از بازیکنان اصلی این تیم هم با تیم نیستند.

قطعا تساوی هم برای تیم فوتبال فولاد یزد نتیجه خوبی است ولی نتیجه ای به غیر از برد نمیتواند تیم گل گهر را راضی کند.

آخرین برد تیم فوتبال فولاد یزد به هفته‌ی چهاردهم در مقابل تیم ایرانجوان بوشهر برمیگردد ، همچنین آخرین برد تیم فوتبال گل گهر به هفته‌ی پانزدهم در مقابل آلومینیوم اراک برمیگردد.

نویسنده: "مصطفی صابری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgk5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فولاد یزد-فجرسپاسی/ نبردی شش امتیازی در غیاب هواداران