تاریخ انتشار: 1395/10/05 18:34
کد خبر: 240524

طرح کمک یک میلیاردی شورای شهر به سپیدرود

با پیشنهاد محمدعلی رفیعی عضو شورای شهر رشت و تصویب اعضای شورا طرح کمک ده میلیارد ریالی شورا به سپیدرود رشت اعلام وصول و تصویب شد.
طرح کمک یک میلیاردی شورای شهر به سپیدرود

و به نقل از سایت باشگاه سپیدرود، به پیشنهاد محمد علی رفیعی نوده طرح کمک یک میلیارد تومانی به سپیدرود با امضای تعدادی از اعضای شورا اعلام وصول شد.

ینابراین گزارش، محمدعلی رفیعی نودهی، عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: بنده درخواست کمک یک میلیارد تومانی برای کمک سپیدرود را دارم. در حال حاضر در نیم فصل رقابت های لیگ باشگاه های کشور هستیم. آقای شهردار لطفا هماهنگی های لازم را انجام دهند تا سپیدرود به مشکلی در این خصوص برنخورد.

لازم به ذکر است که این کمک شورا با مصوبه ۸۴۱ میلیون تومانی دو هفته پیش شورا که در غالب طرح اسپانسری شهرداری از سپیدرود بود، متفاوت است.

بر مبنای قراردای که از ابتدای فصل مابین باشگاه سپیدرود و شهردار رشت به امضا رسیده بود و دو هفته پیش توسط شورای شهر رشت نیز مورد تایید قرار گرفت شهرداری رشت با رقم ۸۴۱ میلیون تومان در فصل ۹۵-۹۶ اسپانسر باشگاه سپیدرود شده است.

۳۰ درصد این مبلغ به صورت نقدی و ۷۰ درصد باقی مانده در ازای ارایه خدمات از قبیل دراختیار قرار دادن مهمانسرای شهرداری، پرداخت هزینه سفر و اسکان و غذا در بازی های خارج خانه، اردو و سایر خدمات در اختیار باشگاه سپیدرود قرار داده خواهد شد که تاکنون شهردار و شورای شهر رشت به تعهدات خود به بهترین شکل پایبند بوده اند.

در مقابل هم باشگاه سپیدرود متعهد شده است که پروژه ها و طرح های مورد نظر شهرداری را بر روی پیراهن، سایت رسمی، بیلبوردهای اعلان مسابقات، تبلیغات پیرامون زمین، بک گراند مربیان و بازیکنان در هنگام مصاحبه ها و … قرار دهد.

سپیدرود رشت, طرح کمک یک میلیارد ریالی شورای شهر به سپیدرود

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4568pm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست صدرنشین در دیدار جنجالی/ محمد عباس‌زاده مرد اول دربی شمال