تاریخ انتشار: 1395/10/06 15:47
کد خبر: 240331

حق‌شناس: همه در تلاش‌اند رشت بعد از مدت‌ها حقش را از فوتبال بگیرد

سپیدرود رشت با پیروزی مقابل اکسین قهرمان بی‌بدیل نیم فص شد.
حق‌شناس: همه در تلاش‌اند رشت بعد از مدت‌ها حقش را از فوتبال بگیرد

سهیل حق‌شناس کاپیتان سپیدرود درباره صدرنشینی‌شان در لیگ دسته اول در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: هنوز زود است بگوییم سپیدرود جز مدعیان است، ما بالانشین هستیم. مدعیان قهرمانی از هفته دهم دور برگشت مشخص می‌شود چون آن موقع شرایط یارگیری تیم‌ها خیلی فرق می‌کند و اینکه عملکردشان چه تغییری خواهد داشت خیلی مهم است. فکر می‌کنم اگر بتوانیم در 10 هفته اول لیگ جزو بالانشینان لیگ باقی بمانیم آن موقع می‌توانیم خودمان را جز مدعیان بدانیم و تیم‌هایی که به بالا آمده‌اند در آن زمان اگر از جلوتر نباشند و بتوانیم از سدشان گذر کنیم و پشت سر ما قرار بگیرند آن زمان می‌توان گفت که سپیدرود جز مدعیان است.

کاپیتان سپیدرود درباره گلزنی‌اش در دیدار پایانی‌شان می‌گوید: خدا لطف کرد و پیش‌بینی کرده بودیم که اکسین در سه، چهار بازی‌ای که نتیجه نگرفته بود در مقابل ما می‌خواهد خودش را ثابت کند. علاوه بر آن بازی در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد و ما محکوم به بردن بودیم و حتی اگر من گلزنی نمی‌کردم آنقدر مصمم بودیم که برنده از زمین بیرون بیایم. خوشحالم که یکی از گل‌ها را به ثمر رساندم از همه بیشتر بابت گلزنی پویا نزهتی خوشحال شدم چراکه بعد از هفته‌ها مصدومیت پایش به گل باز شد. اینکه تمام بچه‌های ما سعی و تلاششان را برای کسب نتیجه و گلزنی به کار می‌بردند خیلی خوب است و این یکدلی و هماهنگی تیم ما را نشان می‌دهد.

او تیمش را با همیت مسئولین، رفع مشکلات مالی و همدلی جز مدعیان می‌داند تا رشت بعد از مدت‌ها حقانیتش را به فوتبال ثابت کند: مهم این است که ما خودمان، خودمان را باور داشته باشیم. ما در باور مردم زندگی نمی‌کنیم اگر خودت را باور کنی مطمئنا می‌توانی خیلی از باورهای اشتباه را پشت سر بگذارید. ما تنها نیستیم، من همیشه گفتم تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید پشتش گرم باشد؛ ما کادرفنی، نیمکت ذخیره، بچه‌های که در داخل زمین هستند و هواداران روی سکوها و کسانی که به ورزشگاه نمی‌آیند اما تیم ما را حمایت می‌کنند این‌ها را کنار هم قرار دهید مجموعه 10 هزاری نفری است که در تلاش‌اند رشت بعد از مدت‌ها حقانیتش را از فوتبال بگیرد که فکر می‌کنم اگر روند امتیازگیری همین‌طور پیش برود قطعا قهرمانی سپیدرود دور از دسترس نیست که البته باید به این نکته هم اشاره کنم که همه این‌ها با حمایت مالی مسئولین پیش خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnv6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حق‌شناس: دیدار سختی با اکسین پیش رو داریم/  خیبر خیلی بهتر از اکثر تیم ها بازی می کند