تاریخ انتشار: 1395/10/09 16:12
کد خبر: 239508

مس بدون فرزاد شد/ بد رفتاری با اسطوره!

به همان اندازه که تمدید قرارداد فرزاد حسین‌خانی در ابتدای این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، مسئله‌ای طولانی و دامنه‌دار شده بود، جدایی این بازیکن از تیم مس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک همین فصل ناگهانی و به نوعی یکهویی شد!
مس بدون فرزاد شد/ بد رفتاری با اسطوره!

به گزارش فرتاک ورزشی، با اعلام رسمی لیست بازیکنان آزاد مس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور مشخص شد شایعات روزهای اخیر در رابطه با جدایی فرزاد حسین‌خانی از تیم مس کرمان موضوعی در شرف رخ دادن بوده است که این موضوع امروز نهایتا به طور رسمی انجام گرفت.

بهرشکل سابقه‌ی طولانی بازی فرزاد حسین‌خانی برای تیم مس کرمان و همچنین حرف و حدیث‌هایی که همواره در زمان جدایی این بازیکن از مس مطرح می‌شد، سبب می‌شود که این اتفاق زوایای خاص خود را داشته باشد که قطعا طی روزهای آتی بیشتر هم به آن پرداخته خواهد شد.

بهرشکل نام فرزاد حسین‌خانی کاپیتان تیم مس کرمان در کنار نام نفرات دیگری چون محسن دلیر، زینال‌خیری، فرشید علیزاده و سجاد اژدر قرار گرفت که در نیم فصل دوم در تیم مس نخواهند بود تا سرانجام جدایی فرزاد از مس به طور رسمی اکران شود... اکرانی که البته نقدهای فراوان خود را خواهد داشت و قطعا فضای زیادی به خود اختصاص خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eowzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان درخصوص یادداشت فرتاک ورزشی