تاریخ انتشار: 1395/10/21 13:00
کد خبر: 236872

سوادکوهی: 80درصد قدرت تیم سردار بوکان هواداران این تیم هستند/ بوشهری ها صبور باشند

مهاجم تیم فوتبال شاهین بوشهر از جو فوق العاده ورزشگاه سردار بوکان خبر داد.
سوادکوهی: 80درصد قدرت تیم سردار بوکان هواداران این تیم هستند/ بوشهری ها صبور باشند

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد سوادکوهی مهاجم تیم شاهین بوشهر در خصوص بازی با سردار بوکان گفت: بازی خوبی بود و هردو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند. در چند بازی گذشته بدشانسی آورده ایم و برد را با تساوی عوض کردیم، اما هنوز چیزی تغییر نکرده و با بازگشت بازیکنان تاثیرگذار، به بالای جدول باز می گردیم.

وی درخصوص تیم سردار و هوادارانش گفت: هواداران بوکانی در لیگ دو بی نظیر هستند. با اینکه از ما 1-0 عقب بودند، تا دقیقه 90 بازیکنانشان را تشویق کردند تا تیمشان به بازی برگردد. به غیر از حواشی به وجود آمده در گل آفساید سردار، بی ادبی خاصی نسبت به تیم ما نداشتند و در پایان بازی هر دو تیم را تشویق کردند. باید به این نکته اذعان کنم که قدرت اصلی تیم سردار را هوادارانشان تشکیل می دهند و 80درصد قدرت این تیم، روی سکوهاست.

سوادکوهی در پایان افزود: از هواداران شاهین نیز می خواهم که صبوری به خرج بدهند و باشگاه ساختار حرفه ای دارد و خستگی راه سبب شد تا نتوانیم نتیجه را در دقایق پایانی حفظ کنیم. ضمن اینکه داوری نیز بسیار ضعیف بود، اما با این حال امیدوارم با صبوری هواداران و حمایت بیشتر آنها، به بالای جدول صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4565z9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیتسفلد: در قهرمانی بایرن مونیخ شک ندارم/ آنچلوتی می‌تواند تیم را به شرایط خوب بازگرداند