تاریخ انتشار: 1395/10/23 20:41
کد خبر: 236275

پیش بازی اکسین البرز-گل گهر؛ جدال مربیان سابق پرسپولیس در کرج

در چهارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا و از ساعت ۱۴ دو تیم اکسین البرز و گل گهر سیرجان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می روند.
پیش بازی اکسین البرز-گل گهر؛ جدال مربیان سابق پرسپولیس در کرج

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال اکسین البرز پس از جدایی فیروز کریمی و روی کار آمدن یحیی گل محمدی نشان داد که تغییر و تحولات صورت گرفته در جهت مثبتی انجام شده است چرا که این تیم در هفته هجدهم رقابت ها موفق شد در یک دیدار خارج از خانه مقابل تیم نساجی مازندران به پیروزی یک بر صفر دست یابد، تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز در خانه به مصاف تیم راه آهن تهران رفت که در پایان موفق شد این تیم را با حساب پنج بر یک شکست دهد و پر گل ترین بازی هفته را رقم بزند.

تیم اکسین البرز در حال حاضر با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مس کرمان در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد، تیم گل گهر سیرجان نیز با ۳۲ امتیاز در مکان سوم جدول جای دارد.

اکسینی ها از مجموع هجده بازی گذشته هشت پیروزی، دو تساوی و هشت شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند، گل گهری ها نیز نه پیروزی، پنج تساوی و چهار شکست را بدست آورده اند.

با مقایسه آمار و عملکرد دو تیم متوجه می شویم که شرایط تیم مهمان این دیدار در خط حمله نسبت به تیم میزبان به مراتب بهتر است، به ثمر رساندن ۳۱ گل در هجده بازی توسط بازیکنان و مهاجمان این تیم ، تیم سیرجانی را تبدیل به حریفی خطرناک برای رقبا کرده است چرا که زهردارترین خط حمله لیگ در اختیار این تیم است ، تیم اکسین نیز با ۲۴ گل زده سومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد، با توجه به این آمار می توان گفت ارائه یک بازی زیبا و هجومی همراه با گل توسط دو تیم دور از انتظار نخواهد بود.

تیم اکسین در صورت کسب سه امتیاز این دیدار خانگی و همچنین نتیجه نگرفتن سایر حریفان می تواند چندین پله صعود را در جدول رده بندی تجربه کند، تیم گل گهر سیرجان نیز چنانچه موفق شود پیروز این بازی باشد و در صورت نتیجه نگرفتن تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی می تواند به صدر جدول باز گردد.

دیدار رفت دو تیم در سیرجان با حساب دو بر یک به سود آبی پوشان سیرجانی به پایان رسیده بود، حال در دور برگشت مسابقات باید دید کدام تیم می تواند پیروز از میدان خارج شود و سه امتیاز حساس این بازی را کسب کند اکسین یا گل گهر؟ و یا اینکه نتیجه تساوی حاصل تلاش دو تیم خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489q6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار سرمربیان سابق پرسپولیس در لیگ یک