تاریخ انتشار: 1395/10/25 01:21
کد خبر: 236040

بادران و راه آهن قربانیان داوری در هفته نوزدهم لیگ یک

هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار گردید که در نهایت با صدرنشینی ملوان بندرانزلی با یک بازی بیشتر نسبت به سپیدرود به پایان رسید.
بادران و راه آهن قربانیان داوری در هفته نوزدهم لیگ یک

دیدارهای هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با فراز و نشیب های زیادی همراه بود که در این راستا معترضین به داوری در برخی از دیدارها صدایشان در آمد و از نحوه قضاوت ها گله مند بودند.

 در بازی بادران تهران و فولادیزد که در شهر بادگیرها برگزار گردید بعد از نود دقیقه در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا بادران اوج گرفته نتواند سه امتیاز بازی را کسب و دو امتیاز حساس را از دست رفته ببیند.

در این بازی که گل زیبای کریم اسلامی زیبایی آن را دو چندان کرده بود یک پنالتی برای بادران گرفته نشد و یک پنالتی مشکوک نیز برای فولاد یزد گرفته شد که در نهایت با به ثمر رسیدن آن توپ به گل، دو امتیاز شیرین از دست ربیعی و شاگردانش خارج شود.

البته جای سوال است که دلیلی انتخاب داور از رشت برای این دیدار چه بوده است در حالی که داورانی از استانهای اطراف یزد هستند که می توانستند بدون خستگی و با کم ترین زمان ممکن خود را به محل مسابقه برسانند که جا دارد کمیته داوران در این زمینه چاره ای بیندیشد تا حرف و جدیث در این زمینه وجود نداشته باشد.

در هر حال بادران که با ربیعی آمده بود با کسب این سه امتیاز خود را به رده ششم جدول و در امتیاز 30 برساند با از دست رفتن دو امتیاز حساس به 28 امتیاز در پایان هفته نوزدهم قناعت کرد تا در رده هشتم جدول جا خوش کند تا شاید در پایان فصل افسوس این امتیازات از دسته رفته را بیشتر بخورد.

در دیگر بازی لیگ دسته اول، راه آهن بحران زده به مصاف ملوان اوج گرفته رفت و در حالی که با نتیجه یک بر صفر پیش بود بازهم در آن بازی موضوع داور پیش آمد و در حالی که یک پنالتی باید داور برای راه آهن می گرفت تا شاید اختلاق=ف به 2 گل می رسید، این چنین نشد تا در ادامه اشتباه دروازه بان راه آهن یک گل باد آورده را به حرف تقدیم کند و در نهایت نیز یک پنالتی که در مورد آن نیز باید کارشناسان نظر خود را اعلام نمایند بسود ملوان گرفته شد تا  نتیجه  2 بر یک بسود شاگردان مایلی کهن به پایان برسد و در صدر قرار بگیرند.

 راه آهن در این بازی علی رغم این که فرشید استحقاری، سرمربی خود را هم به علت استعفاء در اختیار نداشت بازی خوبی به نمایش گذاشت و مستحق شکست نبود و پیروزی و یا تساوی در این بازی شاید می توانست قدری آرامش را برای این تیم بحران زده که بشدت از نظر مشکلات مالی رنج می برد را به ارمغان می آورد که این چنین نشد!

راه آهن بعد از این بازی با 25 امتیاز در رده دهم جدول جا خوش کرده است و هنوز دارد نان امتیازات خوب نیم فصل اول را می خورد که اگر این روند هم چنان ادامه داشته باشد ممکن است در ادامه شرایط برایش بسیار سخت تر بشود .

در هر حال علی رغم این که کارشناسان داوری باید نظرات خود را برای صحنه های مشکوک در این بازی ها اعلام نمایند، ولی ای کاش دقت بیشتری در چینش داوران همراه با نظارت وجود داشته باشد که زحمات یک مجموعه به راحتی از دست نرود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pg5jr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت  دوباره ملوان به صدر لیگ دسته اول