تاریخ انتشار: 1395/10/25 12:03
کد خبر: 236003

جهانبخش جعفری: نظارت در لیگ دو بسیار ضعیف است/ در دو بازی آینده محکوم به پیروی هستیم

سرمربی تیم فوتبال کیمیافرآیند تهران از سازمان لیگ خواست تا بر لیگ دو نظارت بیشتری داشته باشد.
جهانبخش جعفری: نظارت در لیگ دو بسیار ضعیف است/ در دو بازی آینده محکوم به پیروی هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، جهانبخش جعفری سرمربی کیمیافرآیندتهران درخصوص بازی این هفته تیمش گفت: بازی خوبی شاهد بودیم و تیم سپهر نقش جهان تیم بسیار خوبی است و به نظرم میتواند یکی از مدعیان باشد و مربی این تیم که یکی از مربیان کار بلد و مربی تیمهای رده های پایین تیم ملی بودند آقای محمد یاوری و بسیار تیم قابل احترامی هستند.

وی افزود: در نیمه اول یک مقدار باد به ضرر ما بود اما در نیمه دوم با توجه به برنامه ای که داشتیم و با توجه به تعویض هامون باید با اختلاف 3 یا 4 گل زمین بازی را ترک میکردیم. تیم با برنامه و بازی به بازی جلو میرود و باید برای دو بازی بعدی خود که یکی از بازیها با شهباز نوژان و بعد از ان با زاگرس یاسوج است محکوم به برد هستیم و باید 6 امتیاز کسب کنیم.

وی درخصوص لیگ دو امسال نیز گفت: آقای شفیعی و آقای بهروان مشغول به کار هستند در فدراسیون و تلاش زیادی انجام میدهند اما باید قبل از شروع فصل یک ضمانت نامه از بعضی تیم ها گرفته شود چون شاکله گروه و نظم تیم ها بهم میخورد و در گروه ما تیم شهباز و شهرباران نظم گروه  و تیمها را بهم ریخته اند و صادقانه تقاضا دارم که برای سالهای بعد برای چنین مشکلاتی فکری بکنند.

جعفری درخصوص گروه اول لیگ دو نیز گفت: کیفیت گروه ما خیلی خوبه و به لیگ یک نزدیک است و حتی میتوانم بگویم که یه سری از تیم های گروه ما از تیم های لیگ یکی بهتر هستند و کلاس تیمی انها و شاکله باشگاهشون از لیگ یک بهتر است.

وی افزود: خداروشکر در نقل و انتقلات خوب عمل کردیم حمید لطف الله، میلاد کرمانی، امید شاهمرادی، سجاد زند و محمد رضا قلی زاده را جذب کردیم و یک بازیکن هم جای خالی داریم که ان هم امروز فردا به جای بازیکن تیم خودمون که رباط پاره کرده جایگزین میشود.

جعفری در پایان گفت: در آخر از سایت خوب فرتاک ورزشی تشکر میکنم که لیگ یک و دو را کامل پوشش میدهد و این یه انگیزه ایجاد میکند برای مربی ها و بازیکنان و حتی تیم های رده بالا میتوانند با شناسایی این مربی ها و بازیکنان از انها سود ببرند.

خبرنگار: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48989m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یادداشتی درخصوص اعزام فجر به مسابقات ارتش های جهان؛ به امید یه هوای تازه