تاریخ انتشار: 1395/10/26 13:57
کد خبر: 235781

حسین اشرف: شهرداری کاشان نیاز به حمایت دارد/ به بازیکنانم افتخار می کنم

سرمربی بومی تیم شهرداری کاشان از همه ورزشکاران، ورزش دوستان و متولیان ورزش شهرستانکاشان خواست تا شهردار را در ورزش قهرمانی کاشان حمایت و پشتیبانی کنند تا بتواند به اهداف شهرداری در ورزش قهرمانی برسد.
حسین اشرف: شهرداری کاشان نیاز به حمایت دارد/ به بازیکنانم افتخار می کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد حسین اشراف السادات سرمربی، سرمربی تیم شهرداری‌کاشان گفت: در نیم فصل دوم نه تنها بازیکنی را جذب نکردیم بلکه مصطفی نوبخت بازیکن شماره 77 تیم را هم به دلیل اینکه پول نداریم از دست دادیم.

وی افزود:  با هادی اصغری مهاجم سابق سپاهان قرار بسته ایم و روی نیمکت تیم است اما به دلیل بدهی 104 میلیون تومانی سال گذشته  شهرداری کاشان، فدراسیون فوتبال اجازه بازی به او را نمی دهد.

اشراف السادات می گوید، وقتی پول در کار نیست، هیچ کاری هم از من ساخته است و تیم شهرداری کاشان به لحاظ قدرت مالی نمی تواند با تیمهای بزرگ برابری کنند.

به گفته وی، شهردار کاشان نیز با کوهی از مشکلات مدیریت شهری تک و تنها است و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد تا بتواند وضعیت فعلی را ساماندهی کند.

حسن اشراف السادات اذعان کرد: من هم که آمده ام و بعنوان سرمربی تیم کمک می کنم تا بار 200 میلیونی را از دوش شهردار کاشان بردارم و خدا شکر موفق هم وبوده ایم و خدا کمک کرده و بچه ها از جان مایه گذاشته اند و از 4 بازی با  3 پیروزی و 1 شکست تیم را 3 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول در صدر جدول قرار  حفظ کرده ایم و به امید خدا و همت و غیرت بچه ها به دور دوم و حتی به لیگ یک صعود خواهیم کرد.

سرمربی تیم شهرداری کاشان، گفت: برای موفقیت تیم نیازمند کمک همه هستم و در این راه رضا چراغی و حاج محمد مقدم خیلی کمک کردند.

حسین اشراف السادات در ادامه با تقدیر از تک تک بازیکنان و کادر تیم شهرداری کاشان، گفت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که تا زمانی که در زمین حضور دارند با غیرت بازی می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند و عرق و تعصب عجیبی به تیم شهرداری کاشان دارند.

وی همچنین از تماشاگرانی که در گرما و سرما تیم را تنها نگذاشتند و مشوق بازیکنان بودند تقدیر و تجلیل کرد و از فوتبال دوستان و تماشاگران کاشانی خواست تا در بازی حساس و مهم پس فردا دوشنبه 27 دی ماه، تیم شهرداری کاشان را در مقابل بادران نوین تهران حمایت کنند تا با پیروزی بر این تیم تهرانی در کاشان بتوانند 90 درصد راه صعود به دور را طی کنند.

حسین اشراف السادات امیدواری کرد، با همین بازیکنان با غیرت تیم بتوانیم ضمن صعود به دور دوم به عنوان یکی از تیمهای صعود کننده به لیگ دسته اول باشگاههای کشور باشیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5dp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: درمورد این مجری حرفی ندارم/ امیدوارم در جدول صعود کنیم