تاریخ انتشار: 1395/10/28 17:36
کد خبر: 235304

بادران و خونه به خونه/ جدال برای بودن و نبودن

دیدار تیم های بادران تهران و خونه به خونه مازندران در روز پنچشنبه به میزبانی بادران برگزار خواهد شد.
بادران و خونه به خونه/ جدال برای بودن و نبودن

روز پنجشنبه 30 دیماه در در آخرین روز از اولین ماه در فصل زمستان، در هفته بیستم، شاهد دیداری فوق العاده حساس در لیگ دسته اول خواهیم بود که شاید بتواند برای بودن یا نبودن در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر بسیار حائز اهمیت باشد، جایی که در یک سوی آن بادران و شاگردان محمدربیعی قرار دارند و دیگر سو مرزبان و شاگردانش در خونه به خونه که برای نباختن به تهران خواهند آمد.

دیدا رفت این دو تیم در هفته سوم این رقابت ها در بابل برگزار گردید که در آن روز اکبرمیثاقیان بر روی نیمکت بادران قرار داشت و توانست در دقایق پایانی با زدن یک گل، نتیجه را به تساوی کشانده  و یک امتیاز شیرین از جهنم بابل کسب نماید.

بادران

اما در بازی روز پنجشنبه که در ورزشگاه کارگران تهران برگزار خواهد گردید، بادران بر روی نیمکت خود مربی جوان به نام ربیعی  دارد که آمده است خود را در میان مربیان سرشناس ایران مطرح نماید.

ربیعی در سه بازی گذشته خود که بر روی نیمکت بادران نشسته، به یک پیروزی در برابر سپیدرود صدرنشین و دو تساوی در برابر پارس جنوبی و فولاد یزد دست یافته و توانسته 5 امتیاز به اندوخته های این تیم از زمان حضورش اضافه نماید که شاید مهم ترین کار آنها، پیروزی در برابر شاگردان نظرمحمدی بود که صدر جدول را در اختیار خود گرفته بودند و این شکست مانع از فاصله گرفتن آنها شد و تیم هایی مثل ملوان، خونه به خونه، اکسین، نساجی، گل گهر از این نتیجه همراه با بادران خوشحال و مسرور شدند.

در آن سوی میدان شاگردان مرزبان قرار دارند که در سه بازی گذشته خود، شرایطی مشابه بادران داشته اند و با یک پیروزی در برابر مس رفسنجان و 2 تساوی در برابر تیم های استقلال اهواز و خیبر خرم آباد رسیده اند که بازی هایی به مراتب راحت تر از بادران داشته ولی به همین اندازه امتیاز کسب نموده اند.

بادران در حال حاضر از 19 بازی گذشته خود دارای 28 امتیاز  و در رده هشتم جدول جا خوش کرده است و مرزبان و شاگردانش در خونه به خونه با همین تعداد بازی و کسب 32 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده اند و همین نزدیکی امتیازات، این بازی را حساس تر از گذشته نموده است.

7QK0xcI9eLJo

خونه به خونه در شرایط پیروزی و برخی اتفاقات مثبتی که ممکن است در جدول برایش پیش بیاید، می تواند تا رده دوم جدول صعود نماید، موضوعی که برای مرزبان بسیار حائز اهمیت  می باشد چرا که هزینه های سنگینی که مالک این باشگاه انجام داده است، توقعی کم تر از حضور در صدر و صعود به لیگ برتر ندارد.

از سویی دیگر شاگردان ربیعی در این بازی چنانچه به پیروزی برسند می توانند به 31 امتیاز دست پیدا کرده و در صورت شرایط مثبت جدول و نتایجی که در دیگر بازی ها بسود این تیم رقم بخورد، تا مکان پنجم جدول نیز امکان صعود دارند.

البته ذکر این نکته ضروریست که با توجه به نزدیک بودن امتیازات در بین تیم های صدر جدولی، می توان این گونه پیش بینی نمود که برنده این بازی به خصوص اگر بادران باشد، وضعیت جدول را بسیار پیچیده تر از گذشته خواهد کرد و رقابت برای صعود به لیگ برتر را وارد معادلات پیچیده ای خواهد نمود.

به هر حال باید دید و به انتظار نشست که دیدار دو تیم متمول لیگ یک که تمامی امکانات لازم را برای صعود به لیگ برتر فراهم نموده اند، نتیجه اش در پایان چه خواهد بود و البته این احتمال وجود دارد که در صورت پیروزی بادران، مرزبان صندلی خود را از دست بدهد.

 

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39awxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-بادران/ تیم های چندین میلیاردی در رقابتی نفس گیر
اختصاصی/