تاریخ انتشار: 1395/11/03 00:48
کد خبر: 234390

اندر حکایت عجیب واگذاری شهرداری اردبیل

درهفته گذشته اعلام شد امتیاز بلاتکلیف تیم شهرداری با شرایطی به رضا استانی که ازخیرین فوتبال بحساب میاد واگذار خواهد شد اما علارغم اعلام امادگی آستانی برای گرفتن امتیاز تیم بحران زاده اردبیل ونجات این تیم ازبلاتکلیفی وانحلال،اما تاکنون این اقدام عملی نشده وتمام این حرف ها در حد حرف باقی مانده است.
اندر حکایت عجیب واگذاری شهرداری اردبیل

به گزارش فرتاک ورزشی، آستانی حتی اعلام کرده بود حاضر است بدهی که شهرداری درسالهای قبل به وی بدهکار ماندند برای تزریق به تیم پرداخت شود اما فردا پس فرداهای مسئولان شهرداری تمامی نداشته و تیم دراستانه انحلال قرار گرفته است.

البته در طول هفته رضا استانی که از او به عنوان حامی جدید تیم یاد می شد هزینه های قبل ازاردو وتدارکات تیم را درطول هفته گذشته نیز برعهده گرفته وبازیکنان غیر بومی درهتل سپید اقامت کردند اما باهمه این تفاسیر هرگز وعده های شهرداری واداره کل ورزش به حقیقت تبدیل نشده وحتی هم اکنون شبانه پیگیر ماجرا است که اگر با شرایط اعلام شده تیم را به ایشان واگذار کنند فردا اعضای تیم را به بازی ابادان اعزام کند اما گوی مسئولان تمایلشان بیشتر به انحلاله تیم است تاسروسامان گرفتن وعاقبت خیری.

گفتنی است با توجه به عدم حضور تیم اردبیل مقابل بادران در صورت عدم حضور مجدد دربازی پس فردا مقابل نفت نوین به لیگ استانی‌سقوط خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rr66z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شهرداری فومن: به بازی‌های جام حذفی به عنوان دیدار تدارکاتی نگاه می‌کردیم