تاریخ انتشار: 1395/11/04 21:51
کد خبر: 233928

دست نشان و نساجی در آستانه تصمیمی مهم / محبوبیت نادر در قائمشهر

نساجی مازندران بعد از استعفای محمود فکری و مشکلات زیادی که پیش روی این تیم می باشد، بدنبال یک مربی سرشناس و محبوب می گردد.
دست نشان و نساجی در آستانه تصمیمی مهم / محبوبیت نادر در قائمشهر

نساجی مازندران و مالک آن پرهام، و دیگر عوامل این باشگاه تا اینجای کار هم که بیست هفته از بازیهای لیگ دسته اول گذشته است دارای 34 امتیاز و در رده چهارم جدول جا خوش کرده و بشدت منتظر لغزشی از سوی تیم های بالاتر هستند تا خود را در لیگ برتر ببینند و رویای قائمشهری ها را محقق سازند.

رفتن فکری از این تیم بعلت مشکلات مالی، شرایط را به گونه ای رقم زده است که  یک سرمربی دیگر بر روی نیمکت این تیم پرطرفدار لیگ یک بنشیند و در این راستا از آن جایی که نساجی خود یکی از مدعیان سرسخت صعود به لیگ یک می باشد، نمی تواند ریسک کرده و سکان تیمش را بدستان کسی بسپارد که این رویا را محقق نسازد.

بر اساس شنیده ها امشب تصمیم مهمی در جلسه ای که به همین منظور برگزار خواهد شد گرفته می شود و از بین نادر دست نشان و ساکت الهامی یکی بر روی نیمکت این تیم خواهد نشست، ولی آن چه که مسلم است بخت دست نشان بیشتر از الهامی می باشد.

دست نشان یکی از مربیان متخصص در لیگ دسته اول بوده و بخوبی می تواند این تیم را در این رقابت سخت هدایت نماید ولی آن چه که بیش از این موضوع می تواند دارای اهمیت باشد این موضوع است که  دست نشان در بین قائمشهریها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و اگر فاکتور فنی و محبوبیت را کنار هم بگذاریم به این نتیجه می رسیم که مالک باشگاه که خود نیز علاقه خاصی به دست نشان دارد، در نهایت این انتخاب را خواهد کرد.

دست نشان هم باید بداند که برای بازسازی دوباره، نیاز به این دارد که در جایی بکار گرفته شود که با آرامش بیشتری برنامه های خود را دنبال نماید و این می تواند مهم ترین تصمیمی باشد که این مربی و مالک خواهند گرفت.

بدون شک نساجی و دست نشان می توانند معادلات لیگ یک را بهم بزنند و این زنگ خطر را برای دیگر تیم ها بصدا در خواهد آورد.

از دیگر سو این موضوع نیز در جای خود دارای اهمیت است که باشگاه خونه به خونه نیز دنبال سرمربی است و جسته گریخته شنیده می شود که شاید دست نشان مورد توجه این باشگاه نیز باشد که این موضوع با توجه به شناختی که از حسن زاده مالک خونه به خونه داریم و از آن جایی که ارتباط پراهام مالک باشگاه نساجی و دست نشان دارند و محبوبیتی که نادر در آنجا دارد بعید خواهد.

 

نویسنده : نادردارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ejgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخالفت 86 درصدی هواداران نساجی با حضور ساکت الهامی