تاریخ انتشار: 1395/11/05 19:36
سرمربی نساجی مطرح کرد؛
کد خبر: 233727

ساکت الهامی: دو بازی مرگ و زندگی پیش روی ماست

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به بازیکنان نساجی اعتماد دارم و می‌دانم که از اهمیت دو مسابقه بعدی اطلاع دارند. برای تیمی مثل ما این دو بازی خارج از خانه، مسابقه مرگ و زندگی است.
ساکت الهامی: دو بازی مرگ و زندگی پیش روی ماست

به گزارش فرتاک ورزشی، ساکت الهامی در مورد حضور در تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: برای مردم قائمشهر، لذت و سرگرمی غیر از فوتبال موجود نیست و من هم آمده‌ام تا تمام تلاش خودم را برای صعود به لیگ برتر انجام دهم. تیم خوبی داریم و نمی‌توانم از کمبودی گله کنم. احساسم این است که در شرایط خوبی هستیم و می‌توانیم به آنچه می‌خواهیم برسیم اما برای رسیدن به این هدف و خواسته، کار بسیار دشواری در پیش داریم. در لیگ یک حتی تیم‌های اول تا هشتم جدول، خود را مدعی صعود می‌دانند و مسابقات هم بسیار فشرده است.

وی با اشاره به اهمیت دو مسابقه بعدی تیمش گفت: یک مسابقه با مس کرمان داریم و یک بازی با گل‌گهر سیرجان. دو بازی دشوار پیش روی ماست که معنایی غیر از بازی مرگ و زندگی ندارد. ما باید از این دو بازی دست پر خارج شویم و از تیم‌های مدعی جلو بیفتیم. دو بازیکن اثرگذار خود را نداریم اما چند بازیکن جدید را اضافه کرده‌ایم که امیدوارم بتوانند کمک حال باشند. خریدهای نیم‌فصل‌مان می‌توانند کمک کنند تا روند حرکتی تیم شتاب بگیرد. البته اضافه شدن هیچ بازیکنی به معنای بازی کردن قطعی او نیست و بازیکنان برای حضور در ترکیب باید رقابت کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد: در نساجی «منیت» نداریم. اگر مسابقات باقی‌مانده را با همدلی پیش ببریم، می‌توانیم کار بزرگی را انجام دهیم. اگر بخواهیم خود را درگیر این منیت‌ها کنیم، البته که نتیجه نخواهیم گرفت. برای مربی فقط موفقیت تیم مهم است، برای هوادار هم همین‌طور و قطعاً بازیکنان هم باید همین حس مشابه را داشته باشند. شرایط در نیم‌فصل بسیار دشوار است. در نیم‌فصل دوم تیم‌ها انگیزه بالاتری دارند چرا که برای صعود می‌جنگند یا برای سقوط نکردن. حد وسطی هم ندارد. این قانون لیگ دسته اول است.

الهامی در پایان گفت: بازی در لیگ دسته اول مخصوصاً در نیم‌فصل دوم قوانین خودش را دارد. وقتی با تیم بالای جدولی بازی داری، خیالت راحت است چون می‌دانی حریف هم مثل خودت برای سه امتیاز وارد میدان می‌شود، در نتیجه «باز» بازی می‌کند اما تیم‌های پایین جدولی برای گرفتن یک امتیاز می‌آیند و چنان بازی را می‌بندند که باد هم نمی‌تواند در دفاع‌شان نفوذ کند. در حقیقت جایگاه تیم‌ها در جدول است که تعیین می‌کند چگونه بازی می‌کنند. این جزو مواردی است که اگر به آن دقت نکنی، امتیازات زیادی را از دست می‌دهی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dyon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست نشان و نساجی در آستانه تصمیمی مهم / محبوبیت نادر در قائمشهر