تاریخ انتشار: 1395/11/11 12:35
کد خبر: 232580

بیانیه جنجالی سجاد بیرانوند علیه داود حقدوست+مدرک

سجاد بیرانوند سنگربان تیم فوتبال خیبر خرم آباد، بیانیه ای را درخصوص اظهارات سرمربی این تیم صادر کرد.
بیانیه جنجالی سجاد بیرانوند علیه داود حقدوست+مدرک

به گزارش فرتاک ورزشی، سجاد بیرانوند و داوود حقدوست در بازی با اکسین البرز در رختکن به جدل پرداختند و همین امر سبب شد تا حقدوست، بیرانوند را از این تیم کنار بکشد و با صدور بیانیه ای، بیرانوند را تخریب کند.

بیرانوند در این خصوص بیانیه ای را صادر کرد که در ذیل آن را می خوانید:

* در جواب مصاحبه مربی تیم خیبر و زدن تهمت به اینجانب در سایت شما بر اساس اسناد و مدارک موجود میخواهم مردم فهیم لرستان  قضاوت کنند که چه کسی با احساسات مردم بازی میکند.

* اینجانب به علت فوت پدرم در مورخ 13.9.95 به خاطر خانواده از باشگاه مس رفسنجان رضایت نامه گرفتم و از سایت شما خواهش میکنم با مدیر عامل محترم رفسنجان علت جدایی من را سوال کنید و بنده مبلغی از طلب سالهای قبل را بابت توافق کسر نمودند تا بتوانم به خیبر بیایم.

* ایشان تهمت زده که من به خاطر پول به خیبر بی پول آمده ام. من قرارداد و مبلغ آن را در اختیار سایت شما قرارداده ام تا همگان ببینند.

* گفته اند که آبشن قرارداد گرفته ام در توضیحات قرارداد من هیچ آبشنی وجود ندارد.

* درخصوص میهمانی شبانه قبل از بازی با اکسین، در بازی جم من به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم و در بازی سپیدرود هیچ مشکل گلری وجود نداشت ایشان فقط به خاطر اینکه من به کمک مربی ایشان گفته بودم ما آمده ایم فوتبال نه تفریح، ایشان در برنامه لیگ یک گفتند تیم من ساعت 12 در هتل بوده در صورتی که تیم ساعت 1 تازه وارد هتل شده و آقای وحید امیری ساعت 9 شب بدون اینکه وارد تئاتر شوند برای دیدن برادرشان که بازیکن تیم هستند وارد مجتمع شدند و قبل از 9.30 تشریف بردند.

* گفتند که باشگاه خیبر به ایشان لطف کردند در صورتی که یک هفته مرتب با من تماس گرفتند تا من علاوه بر پیشنهاد دیگر به خاطر مردم استانم و خانواده ام و دستور جناب خسروی قبول کردم با خیبر قرارداد ببندم.

و من الله التوفیق

سجاد بیرانوند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9zb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی عبدی: برای سربلندی خیبر تمام توان خود را به کار می گیریم