تاریخ انتشار: 1395/11/11 23:55
کد خبر: 232411

پیش بازی آلومینیوم اراک-خیبر خرم آباد؛ بحران زدگان در یک قاب

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور سه شنبه در خرم آباد به مصاف خیبر لرستان می رود.
پیش بازی آلومینیوم اراک-خیبر خرم آباد؛ بحران زدگان در یک قاب

به گزارش فرتاک ورزشی، نماینده استان مرکزی تا به اینجای رقابتها با کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد و در طرف مقابل خیبر خرم آباد با ۲۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول ایستاده است.

در این مسابقه که از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی خرم آباد آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی به میدان می آیند که میزبان در آخرین مسابقه خود در این رقابتها در مصافی خارج از خانه مقابل اکسین البرز با حساب دو بر صفر مغلوب شده است و میهمان نیز پس از شکست خانگی دو بر صفر مقابل مس رفسنجان، عازم خرم آباد شده است. دو تیم در هفته های اخیر روند خوبی را دنبال نکرده اند و در ۵ هفته اخیر هیچ یک نتوانسته اند پیروزی ای کسب کنند.

شاگردان داود حقدوست در حالی در این دیدار به مصاف آلومینیوم اراک می روند که تا به اینجای کار که ۲۱ هفته از رقابتها گذشته است با آمار ۱۳ گل زده میانگین ۰/۶۲ گل در هربازی را برای خود به ثبت رسانده است و ۲۵ بار نیز دروازه این تیم باز شده است تا میانگین ۱/۱۹ برای گلهای خورده آنها نیز رقم بخورد.ضمن اینکه نماینده استان لرستان تا به اینجای لیگ در ۸ مسابقه توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت به ثبت برساند.در مجموع این تیم از لحاظ گل زده عملکرد جالبی از خود به جای نگذاشته است و پس از استقلال اهواز دومین تیم ضعیف لیگ است و از لحاظ گل خورده ششمین تیم ضعیف لیگ به شمار می رود.

در طرف مقابل آلومینیوم که دو هفته است هدایت خود را به مهدی پاشازاده سپرده در ۲۱ هفته گذشته ۲۰ بار دروازه رقبا را باز کرده و ۲۱ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است تا در هر مسابقه به طور میانگین ۰٫۹۵ گل زده و یک گل خورده به نام آلومینیوم اراک به ثبت رسیده باشد. اراکیها تا به اینجای مسابقات به مانند خیبر در ۸ هفته از بازیها توانسته اند کلین شیت کنند.

خیبر خرم آباد در حالی در این هفته یک دیدار خانگی را تجربه می کند که در این فصل در مصافهای خانگی خود ۲ پیروزی، ۵ تساوی و ۴ شکست را تجربه کرده است. در طرف دیگر نگاهی به دیدارهای خارج از خانه آلومینیوم اراک در این فصل نشان می دهد نماینده استان مرکزی در ۱۱ بازی ای که میهمان رقبا بوده است ۲ پیروزی، ۵ تساوی و ۴ شکست تجربه کرده است.

حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آلومینیوم اراک که پس از تغییر سرمربی و با توجه به جدایی بازیکنان و زمان کمی که در اختیار سرمربی جدید بوده هنوز نتوانسته به توفیقی دست یابد، آیا می تواند از این دیدار دشوار خارج از خانه دست پر بیرون آید یا این خیبری ها هستند که با کسب پیروزی در این دیدار فاصله امتیازی خود از تیم های فانوس بدست جدول را سروسامان می بخشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kja8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امتیاز گیری بختیاری زاده با استقلال اهواز در خانه آلومینیوم اراک