تاریخ انتشار: 1395/11/13 19:01
مدافع آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 232006

کردجهان: پاشازاده آقای خاص فوتبال ایران است/ نمی خواهیم شرمنده مردم اراک شویم

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک، به سرمربی اش لقب "آقای خاص" داد.
کردجهان: پاشازاده آقای خاص فوتبال ایران است/ نمی خواهیم شرمنده مردم اراک شویم

به گزارش فرتاک ورزشی، اویس کردجهان مدافع آلومینیوم اراک درخصوص بازی با خیبر خرم آباد گفت: بازی خیلی سختی بود و هم ما و هم خیبر تحت فشار بودیم و بازی خیلی سخت شروع شد و طبق آنچه که آقای پاشازاده از ما می خواست، توانستیم بازی را کنترل کنیم و دوتا گل در نیمه اول زدیم و در نیمه دوم نیز می توانستیم 4-5 گل دیگر بزنیم.

وی درخصوص مهدی پاشازاده در آلومینیوم اراک گفت: آقای پاشازاده خب من از ته قلبم دارم می گویم که "آقای خاص" فوتبال کشور است و در این دوازده سالی که فوتبال دارم بازی می کنم، همچنین شخصیتی ندیده بودم. همه چیزش خاص است، از تکنیک رفتارش گرفته تا ادب و متانت و شخصیت او. خیلی از کار کردن با او خوشحالم و امیدوارم بیشتر از اینها از او یاد بگیرم و می خواهم روزی جواب حرص هایی که لب خط برای ما می خورد را با صعود بدهم و روسفیدش کنم.

وی افزود: برای صعود کارمان خیلی سخت است و ما با امید زنده ایم و امیدوار به صعود هستیم. دوتا بازی 6 امتیازی داریم و می توانیم با پیروزی فاصله را کم کنیم و قشنگ بچسبیم به بالانشینان. تیم ما تازه دارد شکل می گیرد و از حالات افسردگی در آمده و تیم ما با ورود آقای پاشازاده شاداب شده است و تمامی عوامل باشگاه دنبال صعود هستند و برای این هدف خواهیم جنگید.

کردجهان در پایان گفت: شرمندگی برای هرشخصی سخت است و نمی خواهیم در پایان فصل، شرمنده مردم خونگرم اراک شویم. همدلی و اتحادی که آقای پاشازاده در تیم به وجود آورده، سبب شده تا همه ی ما به فکر رتبه ای آبرومندانه برای فوتبال اراک در لیگ یک باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b688d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حافظی برکنار شد؛ محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان شد