تاریخ انتشار: 1395/11/13 19:21
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 231998

ابراهیم زاده: برد مقابل استقلا اهواز اولین گام برای صدرنشینی بود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی پرگل تیم خود برابر استقلال اهواز در رابطه با این بازی گفت: نمایش بازیکنان تیم ما و نتیجه‌ای که کسب شد، به دیدگاه آن‌ها از این بازی برمی‌گشت.
ابراهیم زاده: برد مقابل استقلا اهواز اولین گام برای صدرنشینی بود

به گزارش فرتاک ورزشی، وی ادامه داد: ما پیش از بازی نام این مسابقه را اولین گام برای رسیدن به صدر گذاشته بودیم و قصد داشتیم که این گام را با اقتدار برداریم تا گام‌های بعدی را نیز در راه این هدف با همین انگیزه ادامه دهیم.

سرمربی تیم مس به وضعیت تیم استقلال اهواز در این بازی اشاره می‌کند و می‌گوید: طبیعی بود که استقلال در زمین خود برای رسیدن به پیروزی با احساسات زیاد به زمین بیاید. این تیم تاکنون بردی نداشته است و برای پیروزی در بازی‌هایش مبلغ کلانی را به عنوان پاداش برای بازیکنانش در نظر گرفته بود و این انگیزه‌های آن‌ها را برای برد آن‌هم در خانه چند برابر کرده بود.

منصور ابراهیم‌زاده در ادامه می‌گوید: بعد از گل تیم ما و اخراج بازیکن استقلال اهواز، حریف بازی را احساسی‌تر هم دنبال کرد و ترس ما از این بود که داور بازی تحت تاثیر همین احساسات قرار گیرد. اما در نیمه‌ی دوم به همان اندازه که تیم ما با آرامش و مسلط کار کرد، داور مسابقه نیز بدور از احساسات قضاوت بسیار خوبی انجام داد و گل‌های بعدی ما نیز کار او را برای داوری خوب این بازی راحت‌تر کرد.

وی به روحیه‌ی بسیار خوب تیم خود در این بازی اشاره می‌کند و می‌گوید: مهم تداوم نتایج خوب با همین انگیزه است. مسلما این شرایط حاصل کار خوب همه در بخش‌های مختلف باشگاه و هواداران می‌باشد و حالا رفته رفته مسئولین کل کرمان نیز برای موفقیت تیم ما بیشتر بسیج خواهند شد و این شرایط ما را برای رسیدن به هدف نهایی خود بیشتر کمک می‌کند.

سرمربی مس با اشاره به اینکه بازی پرگل برابر استقلال اهواز دیگر تمام شده است و به خاطره‌ها پیوسته ادامه می‌دهد: ما باید از همین امروز به فکر بازی شش امتیازی بعدی خود برابر بادران تهران باشیم. مسلما تیم‌ها با نتایج اخیر ما با شرایط متفاوتی در برابر قرار می‌گیرند و قوی‌ترین بازی ممکن را برابر ما انجام می‌دهند ولی ما نیز باید هفته به هفته قوی‌تر شویم و در بازی آینده با کمک هوادارن‌مان نتیجه‌ی دلخواه در کرمان را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bnnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال اهواز یک گام تا سقوط به لیگ دو