تاریخ انتشار: 1395/11/14 00:35
روزگار عجیب خونه به خونه
کد خبر: 231920

سه جلسه محرومیت هفت امتیاز، دو جلسه با تماشاگر صفر امتیاز!

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در دومین در هفته حضور هواداران این تیم در ورزشگاه هفت تیر، مقابل سپیدرود رشت متحمل شکست شد.
سه جلسه محرومیت هفت امتیاز، دو جلسه با تماشاگر صفر امتیاز!

به گزارش فرتاک ورزشی، خونه به خونه که در بازی اول و حضور پرشور هوادارانش و در روزی که مرزبان از جدا شده بود تا امامی فر هدایت تیم را موقتا در دست گیرد، 2-0 به پارس جنوبی جم باخت تا هجمه علیه این تیم شدت بیشتری بگیرد و بازیکنان این تیم اعتماد به نفس خود را از دست بدهند.

بازیکنان نامی خونه به خونه که به گفته دست نشان هنوز نتوانسته اند روحیه خود را بازتوانی بکنند، در دومین بازی باحضور تماشاگرانش نیز گرچه برتر از حریف رشتی خود بودند، اما استرس بالای بازی سبب شد تا سپیدرود در یک غافلگیری به گل برسد و خونه به خونه ناکامی هایش ادامه داشته باشد.

اینطور که پیداست وقت آن رسیده تا هواداران خونه به خونه فارغ از هر نتیجه ای که در زمین رقم می خورد، جو مناسبی برای بازیکنان تیم شان فراهم کنند.

از بابل خبر می رسد پس از هر بازی تعداد اندکی از هواداران نسبت به شرایط تیم ابراز نارضایتی می کنند ولی بازی شاگردان دست نشان مقابل سپیدرود نور امید را در دل اکثر هواداران این زنده کرده است و آنها امیدوارند خونه به خونه در 12 بازی باقیمانده نتایج لازم را کسب کنند.

مطمئنا جوسازی آن عده قلیل از هواداران خونه به خونه که شعار علیه تیم، توهین و فحاشی و فشار بی مورد و کمرشکن روی بازیکن را در دستور کار خود قرار داده اند، جز اینکه به تیم ضربه وارد کند سود دیگری برای این تیم ندارد.

کسب 7 امتیاز از سه دیدار بدون تماشاگر  آنهم با تیم منفعل مرزبان می تواند گویای خیلی از واقعیت ها باشد. حال هواداران خونه به خونه باید فکر کنند که باید چه کنند تا تیم دست نشان با حضور آنها روی سکوها به نتایج لازم دست یابد. 

براستی چرا دست نشان قبل از حضور روی نیمکت تیم خونه به خونه در مصاحبه اش گفت: بازی در مقابل هواداران خونه به خونه هم روحیه بخش است و هم استرس زا؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wry7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیلان : هال‌ شخصیتش را نشان داد