تاریخ انتشار: 1395/11/14 12:19
کد خبر: 231881

خواب خرگوشی مسئولان اردبیل در آستانه پایان فصل/ کی بود، کی بود من نبودم!

درحالی که کم کم به پایان مرحله اول لیگ دو نزدیک شدیم و فقط سه هفته تا پایان این مرحله باقی مانده اما همچنان مسئولان شهر اردبیل خود را به خواب زدند وتاکنون اقدامی در جهت حمایت از تیم اردبیل صورت نگرفته است.
خواب خرگوشی مسئولان اردبیل در آستانه پایان فصل/ کی بود، کی بود من نبودم!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیمی که نه مالکیت آن مشخص است ونه حتی اسمی در رقابتهای لیگ دو دارد در بدترین شرایط ممکن بسر میبرد واین روند به هیچ وجه برازنده نام فوتبال اردبیل نبوده ونیست.

 روزهای که تیم باید به شدت به تمرین بپردازد و خود را برای مسابقه بعدی وخارج ازخانه آماده کند، به دلیل عدم توجه مسئولان این شهر حتی تمرینات هم تعطیل شده تا فصل کابوس وار اردبیل اینگونه سپری و به سر برسد.

در جدول رقابتها هرچند تیم اردبیل جزو کاندیدهای سقوط قرار گرفته اما حمایت مسئولان می تواند این تیم را درجدول لیگ دو نگه دارد مخصوصا اینکه دو بازی پایانی مقابل تیم های رقیب جویبار وارومیه است وگرفتن سه امتیاز مقابل این تیم ها به منزله حفظ سهمیه لیگ دو خواهد بود، اما متاسفانه تاکنون خبری از هیچ ارگان ونهادی نیست وحتی وعده مدیرکل ورزش وجوانان این شهر در برنامه ورزشی صداسیما به منظور حمایت از این تیم نیز محقق نشده تا بااین روند شانس اردبیل برای سقوط افزایش پیدا کند.

بهرحال ماندن یا سقوط کردن درلیگ دو بستگی به همت وغیرت مسئولان است، اگر ازاین تیم در این روزهای سخت وحساس حمایتی صورت نگیرد وتیم منحل یا به لیگ دسته سوم سقوط کند، ورزش دوستان این فاجعه و بی مهری مسئولان را درطول تاریخ فراموش نخواهند کرد.

نویسنده: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbex5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد سوادکوهی: با مسکن و آمپول بازی کردم/ دنده ام شکسته اما دوست دارم برای شاهین گلزنی کنم
مهاجم شاهین بوشهر مطرح کرد؛