تاریخ انتشار: 1395/11/14 12:35
کد خبر: 231877

بازهم تغییر در لیگ یک؛ بختیاری زاده از استقلال اهواز جدا شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز پس از شکست عجیب این تیم برابر مس کرمان از جمع آبی‌پوشان جدا شد.
بازهم تغییر در لیگ یک؛ بختیاری زاده از استقلال اهواز جدا شد

به گزارش فرتاک ورزشی، سیاوش بختیاری‌زاده که در دور برگشت لیگ دسته اول هدایت استقلال اهواز را تقبل کرده بود، بعد از شکست عجیب این تیم برابر مس کرمان که با نتیجه 5 بر یک رقم خورد، از تیم آبی‌پوش اهوازی جدا شد.

این مربی خوزستانی در نیم‌فصل هدایت استقلال اهواز را به‌عهده گرفت و در شرایطی که مسئولان باشگاه نتوانسته بودند بازیکنان موردنظرش را جذب کنند، با سه مساوی و یک شکست به بازی هفته بیست‌ودوم مقابل مس کرمان رسید که در این دیدار نتیجه عجیبی رقم خورد.

استقلال اهواز پیش از حضور سیاوش بختیاری‌زاده از 17 بازی 5 امتیاز داشت و در زمان حضور این مربی از 4 بازی ابتدایی دور برگشت 3 امتیاز گرفت اما در دیدار با مس کرمان شکست سنگینی در کارنامه استقلال اهواز رقم خورد که خاطرات سال گذشته را برای استقلالی‌های اهواز رنده کرد.

بختیاری‌زاده سال گذشته نیز پس از باخت 5 بر صفر استقلال اهواز مقابل راه آهن تهران که با اشتباهات عجیب و غریب تعدادی از بازیکنان استقلال رقم خورد، از هدایت تیم آبی‌پوش اهوازی کنار رفت و علی حنطه جانشین وی شد.

این بار هم ظاهراً تاریخ برای بختیاری‌زاده تکرار شده است و این مربی خوزستانی بعد از یک باخت عجیب با نتیجه 5 بر یک با نیمکت استقلال اهواز خداحافظی کرده است. باید دید که این بار کدام مربی گزینه جانشینی بختیاری‌زاده است؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a57gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم زاده: برد مقابل استقلا اهواز اولین گام برای صدرنشینی بود
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛