تاریخ انتشار: 1395/11/14 13:04
کد خبر: 231861

شرایط جذب بازیکن پس از پایان نقل‌وانتقالات چگونه است؟

مهلت نقل‌وانتقالات نیم فصل لیگ برتر پنجشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۲۴ به پایان می‌رسد و تیم‌ها دیگر اجازه جذب بازیکن از یکدیگر را نخواهند داشت.
شرایط جذب بازیکن پس از پایان نقل‌وانتقالات چگونه است؟

به گزارش فرتاک ورزشی، نقل‌وانتقالات نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر شانزدهم که از ۱۶ دی آغاز شده و پس از برگزاری ۵ هفته از نیم فصل دوم تا ۱۴ بهمن ادامه پیدا کرد امشب به پایان می‌رسد.

اما امکان جذب بازیکن پس از پایان مهلت نقل‌وانتقالات هم وجود دارد. در حال حاضر بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان، هادی عقیلی، روزبه چشمی و ... به دلایل مختلف با تیمی قرارداد ندارند و بازیکن آزاد حساب می‌شوند و در صورتی که در روز  آخر نقل‌وانتقالات تیمی پیدا نکنند می‌توانند پس از پایان نقل‌وانتقالات هم تیم جدید خود را انتخاب کنند.

پس از پایان مهلت نقل‌وانتقالات تیم‌هایی که سهمیه باقی مانده بازیکن آزاد داشته باشند می‌توانند تا سقف سه بازیکن آزاد جذب کنند.

هر تیم خارج از فصل نقل‌وانتقالات تابستاتی و زمستانی می‌تواند سه بازیکن آزاد را در طول فصل جذب کند.

بازیکن آزاد عبارت است از بازیکنی که تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۴ بهمن که پایان مهلت نقل‌وانتقالات لیگ برتر ایران است قراردادش را با باشگاه قبلی فسخ کرده باشد.

این تعریف شامل بازیکنان خارجی هم می‌شود و باشگاه‌هایی که می‌خواهند بازیکن خارجی آزاد جذب کنند باید توجه داشته باشند که بازیکن مذکور قراردادش را تا پایان مهلت نقل‌وانتقالات لیگ برتر ایران با باشگاه قبلی فسخ کرده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mln7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار فوق العاده برانکو با پرسپولیس