تاریخ انتشار: 1395/11/14 21:47
مهاجم شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 231755

مجید خدابنده لو: با برد هفته گذشته روحیه بچه ها بالا رفته است

مهاجم تیم فوتبال شاهین بوشهر از روحیه ی بالای بازیکنان این تیم پس از پیروزی هفته گذشته خبر داد.
مجید خدابنده لو: با برد هفته گذشته روحیه بچه ها بالا رفته است

به گزارش فرتاک ورزشی، مجید خدا بنده لو مهاجم شاهین بوشهر درخصو بازی هفته گذشته این تیم گفت: بازی هفته گذشته ما حکم مرگ و زندگی را داشت و چون چند هفته نتیجه نگرفته بودیم، در این بازی نیاز مبرمی به پیروزی داشتیم و درحالی که در بازیهای گذشته مستحق شکست نبودیم، با بدشانسی روبه رو شدیم و بابت پیروزی هفته گذشته، روحیه خوبی در تیم ایجاد شده است.

وی درخصوص کللی فرد نیز گفت: آقای کللی فرد سه، چهار روز است که به تیم ما اضافه شده و به طبع در این بازه زمانی نمی توان کار خواصی صورت داد و تنها کاری که می شود کرد، بالا بردن روحیه بچه ها است که فکر کنم به خوبی این امر تحقق یافته و چون سابقه صعود به لیگ یک دارد، به نظرم بهترین گزینه برای شاهین و بوشهر بود.

وی درخصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ دو نیز گفت: در لیگ دو بازی کردن سخت است. چون امسال اولین سال حضورم در لیگ دو است، با شرایط این لیگ آشنایی خوبی نداشتم و همین امر سبب شد تا کارتهای فراوانی بگیرم و در نظر بیشتر بازیها را از دست بدهم.

وی ادامه داد: برخی ها می گویند که سطح کیفی مسابقات لیگ دو بهتر شده است، اما به نظرم در این لیگ شایسته سالاری جای منطق را فرا گرفته است و اگر بازیها همانند لیگ یک و در یک گروه برگزار شود و اینقدر به باشگاه ها و بازیکنان فشار وارد نشود، بهتر باشد. تیم های بی بضاعتی نیز در این لیگ حضور دارند که متاسفانه معلوم نیست چگونه وارد این لیگ می شوند که امیدوارم این مسائل و خیلی مسائل دیگر حل شود تا لیگی پویا داشته باشیم.

خدابنده لو در پایان به بازی هفته آینده این تیم اشاره کرد و گفت: هفته آینده استراحت داریم و مقابل بانی گستری بازی داشتیم که از لیگ کنار رفته و سه امتیاز به ما اضافه شده و دو هفته آینده باید در یک فینالی تمام عیار به مصاف کاسپین قزوین برویم که امیدوارم بتوانیم دست پر از آنجا خارج شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8azd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری 15 گله لیگ شانزدهم