تاریخ انتشار: 1395/11/15 02:23
کد خبر: 231707

شهردار اردبیل بجای حل مشکلات تیم، به فکر برف بازی افتاد!

درحالی که این روزها تیم شهرداری حال و روز خوبی در لیگ دو ندارد و به دلیل بلاتکلیفی تمرینات تیم در آستانه سه بازی حساس تعطیل شده است، شهرداراردبیل به جای حل مشکلات و حمایت ازتیم‌، به فکر برگزاری جشنواره آدم برفی شده است.
شهردار اردبیل بجای حل مشکلات تیم، به فکر برف بازی افتاد!

به گزارش فرتاک ورزشی، حمید لطف الهیان شهردار اردبیل هدف از این جشنواره را بالا بردن شور و نشاط اجتماعی اعلام کرده است اما مگر شهردار این شهر نمی داند که خیلی وقت است که شور و نشاط از این خطه رفته است!

در دوران شهرداری اقای لطف الهیان یکی از پرهوادارترین تیم های لیگ یک به لیگ دو سقوط کرد آن زمانی که برای یک بازی بیش از ۱۰هزار هوادار به استادیوم تختی می آمدند ولی با سقوط تیم، موجی از یاس در این شهر به وجود آمد.

بعد از سقوط به لیگ دو همگان انتظار داشتند شهردار وشورای شهر با مبالغ ناچیزی که بازیکنان وکادر فنی با تیم ثبت کردند این تیم را مورد حمایت قرار دهند و با کسب پیروزی درمقابل حریفان دوباره مردم با فوتبال واستادیوم آشتی کنند اما برعکس این اتفاقات افتاد.

اول فصل تیم به یک‌ شخص خصوصی بی بضاعت واگذار شد بدون آنکه استعلامی از وضعیت وحساب های پرینتی او گرفته شده باشد و همین مسئله  در ابتدای فصل نشان داد که آقایان شهردار وشورای شهر اصلا به فکر نشاط جوانان نیستند و خواستند در ابتدای فصل تیم را از سرشان رد کنند.

بعد از ۴ماه آن بخش خصوصی هم که جز حرف چیز دیگری بلد نبود فرار را بر قرار ترجیح داد تا با رفتن او مشخص شود که آقایان چه ظلمی درحق فوتبال این شهر کردند.

در حالی که خیلی ها فکر میکردند با رفتن حیدری، شهرداری زود تیم را تحت پوشش خود قرار دهد و بخاطر نام و حیثیت فوتبال این شهر با حمایت های خود تیم را ساپورت کنند اما اتفاق خاصی نیفتاد و تیم بلاتکلیف مانند بچه سرراهی فعالیت کرد، نه اسمی نه مالکیتی.

هر هفته خبر از واگذاری تیم به یک فرد جدید به گوش رسید، دوهفته با هیات فوتبال، یک هفته با ریس هیات سرعین، اما همه اینها درحد حرف ماند و در عمل هیچ اتفاقی صورت نگرفت تا بلاتکلیفی تا هفته های پایانی ادامه داشته باشد.

وحالا که سه هفته حساس پیش روی این تیم است و در صورت کسب امتیازات لازم این تیم در جدول ماندگار خواهد شد اما عملا هیچ حمایتی از سوی شهردار و شورای شهر صورت نمی گیرد تا نشان دهند که تمایل زیادی برای منحل شدن تیم دارند.

حال با این تفاسیر که تمام عشق و علاقه و شور و نشاط جوانان این شهر به یاس تبدیل شده آقای شهردار با جشنواره آدم برفی می خواهد نشاط را به جوانان هدیه دهد!

اقای شهردار چگونه می توانید بربتابید که مالک استقلال آبی بگوید دلم برای جوانان اردبیل سوخت آنها در این سوز سرمای اردبیل حتی لباس استین بلند هم ندارند! آقای شهردار این تیم متعلق به اردبیل است و این جوانان هم که برای این تیم بازی می کنند از شهر اردبیل هستند پس درحق آنها جفا و ظلم نکنید و برای سه بازی پایانی هم که شده آستین بالا بزنید.

شور و نشاط یعنی فوتبال که برای یک بازی ۱۰ الی ۱۵ هزار هوادار را به استادیوم می کشاند نه برف بازی!!!

نویسنده: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8a7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات سردار بوکان تعطیل شد/ قربانی: دیگر نمی توانم به چهره بازیکنانم نگاه کنم
مصاحبه جنجالی پیروز قربانی با فرتاک ورزشی؛

لیگ برتری های سابق به هم رسیدند؛ دربی خوزستان با طعم لیگ یک
اختصاصی/ پیش بازی استقلال اهواز- نفت مسجدسلیمان