تاریخ انتشار: 1395/11/15 22:25
کد خبر: 231563

پیش بازی سپیدرود-پارس جنوبی؛ تقابل بهترین خطوط دفاعی لیگ یک در رشت

هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ یک از روز شنبه با برگزاری دیدار حساس تیمهای دوم و سوم جدول یعنی سپیدرود و پارس جنوبی در رشت آغاز خواهد شد تا این دو تیم بالای جدولی جدالی به اصطلاح شش امتیازی را برگزار کنند.
پیش بازی سپیدرود-پارس جنوبی؛ تقابل بهترین خطوط دفاعی لیگ یک در رشت

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم خوب مهدی تارتار بدون مهره های اسمی و سرشناس تا اینجای کار تیمی مدعی نشان داده اند و در دوازده بازی اخیر خود طعم تلخ شکست را نجشیده اند و برای حفظ این رکورد به رشت می آیند و البته خوب می دانند سپیدرود نیز در رشت تیم دیگری است و رکورد ۲۸ ماه شکست ناپذیری خود در عضدی را قصد دارند حالا حالاها تداوم بخشند و با حمایت هواداران فراوان خود قصد دارند مجددا به صدر جدول بازگردند.

سپیدرود بعد از برد با ارزش در بابل مقابل خونه به خونه قصد دارند با برد احتمالی در این بازی علی رغم یک بازی کمتر به صدر برگردند و در این راه کار سختی مقابل تیم باهوش پارس جنوبی دارد که قاعده بازی در بیرون از خانه را به خوبی بلدند و تاکنون بهترین عملکرد را در بازیهای بیرون از خانه داشته اند.

شاگردان علی نظرمحمدی در ۶ دیداری که قبل از عید نوروز خواهند داشت پنج دیدار را در رشت برگزار خواهند کرد و این بهترین فرصت برای سپیدرود خواهد بود تا بتوانند موقعیت خود را در صدر جدول محکم کنند.

به نظر می رسد در این بازی هم شایان مصلح نتواند سپیدرود را همراهی کند ولی سایر بازیکنان مشکلی برای این دیدار نخواهند داشت.

سپیدرود در ۹ دیدار خانگی ۷ برد و دو تساوی کسب کرده است و باختی نداشته است و پارس جنوبی در ۱۱ دیدار بیرون از خانه ۴ برد،۶ تساوی و تنها یک شکست را داشته است.

هر دو تیم فصل گذشته از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده اند ولی برخلاف انتظار جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر می باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onp8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین شکست متوالی مهابادی در لیگ یک/ داوری علیه اراکی هاست؟!