تاریخ انتشار: 1395/11/16 12:27
سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛
کد خبر: 231509

حسین اشرف: بازیکنانم از انگیزه بالایی مقابل شهرداری بندرعباس برخوردار هستند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری کاشان، گفت: بازیکنان تیم شهرداری کاشان برای رسیدن به پیروزی و کسب هر 3 امتیاز بازی روز دوشنبه 18 بهمن در بندر عباس مقابل شهرداری بندرعباس انگیزه دارند.
حسین اشرف: بازیکنانم از انگیزه بالایی مقابل شهرداری بندرعباس برخوردار هستند

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد حسین اشرف السادات گفت: بازیکنان تیم شهرداری کاشان برای ادامه صدرنشینی های خود در نیم فصل دوم  و صعود به دور دوم این رقابتها، انگیزه مضاعفی برای پیروزی بر شهرداری بندر عباس در هفته بیستم این رقابتها دارند.  

وی با اشاره به اینکه شهرداری کاشان برای پیروزی امروز راهی بندر عباس می شود، گفت: به همان میزانی که سیانکی از تیم شهرداری کاشان، شناخت دارد به همان میزان من از تفکرات سیانکی خبر دارم.

سرمربی تیم  فوتبال شهرداری کاشان گفت: دو بازی آخر تیم شهرداری بندر عباس را آنالیزه کرده ام و با شناخت کامل از نقاط قوت و ضعف این تیم به دنبال کسب پیروزی  در این بازی و ادامه صدرنشینی های خود در گروه دوم هستیم.

محمد حسین اشراف السادات یادآور شد: بازیکنان تیم شهرداری کاشان  در مقابل شاگردان قاسم سیانکی در شهرداری بندرعباس انگیزه مضاعفی دارند و همین انگیزه بازیکنان تیم شهرداری کاشان است که در نیم فصل دوم آنها را در صدر جدول قرار داده است.

سرمربی تیم شهرداری کاشان، گفت: تیم شهرداری کاشان به کمتر از قهرمانی گروه دوم و صعود به دور دوم این رقابتها رضایت نمی دهد و قصد داریم با قهرمانی و اقتدار به دور دوم برویم، بنابر این تا پایان رقابتهای دور مقدماتی 3 بازی و 3 فینال را در پیش رو داریم که اولین فینال  خود را دوشنبه در بندرعباس با شهرداری بندرعباس برگزار می کنیم .  

محمد حسین اشراف السادات، افزود: برای بازی با شهرداری بندرعباس هیچ محروم و مصدومی نداریم و با دعای خیر مردم کاشان و توکل به خدا  برای کسب هر 3  امتیاز بازی با تمام توان و قوای خود به میدان می رویم.

دیدار رفت دو تیم که یکشنبه 16  آبان ماه در ورزشگاه  امیرکبیر کاشان برگزار شد تیم شهرداری کاشان  موفق شد با گلهای ابراهیم کوه افکن دو گل، میثم فرزانه و حسین قاسمیان با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی برسد.

لازم به ذکر است، دیدار تیمهای شهرداری کاشان شهرداری بندرعباس از هفته بیستم گروه دوم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور، از ساعت 14 و 15 دقیقه دوشنبه  18 بهمن ماه در بندر عباس برگزار خواهد شد.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb5l9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد سوادکوهی: با مسکن و آمپول بازی کردم/ دنده ام شکسته اما دوست دارم برای شاهین گلزنی کنم
مهاجم شاهین بوشهر مطرح کرد؛