تاریخ انتشار: 1395/11/16 19:58
هافبک مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 231399

کیانوش میرزایی: گل بزنم یا نه برایم مهم نیست/ بازی با بادران 6 امتیازی است

هافبک تیم فوتبال مس کرمان از 6 امتیازی بودن بازی با بادران تهران خبر داد.
کیانوش میرزایی: گل بزنم یا نه برایم مهم نیست/ بازی با بادران 6 امتیازی است

به گزارش فرتاک ورزشی، کیانوش میرزایی هافبک مس کرمان درخصوص بازی هفته گذشته مس گفت: خدا رو شکر که توانستم اولین گلم را با لباس مس بزنم. قبل این بازی هم‌ میتوانستم، ولی خوب قسمت نشد.انشاالله که تداوم‌ داشته باشد و برای تیم جدیدم مثمر ثمر بازی کنم.

وی افزود: ما در نیم فصل دوم خیلی خوب شروع کردیم و فجر سپاسی را در شیراز شکست دادیم که این برد به همراه برد هفته قبل مقابل اکسین، روحیه تیم را بالا برده بود. با انرژی بیشتری به سراغ بازی های بعد رفتیم و خیلی خوب توانستیم نتایج لازم را کسب کنیم. تمامی بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه تلاش می کنند که تیم فوتبال مس نتایج خوبی بگیرد. صد در صد ما با روحیه بالا به سراغ بازی های بعد میرویم و می خواهیم که با برد های پشت سر هم، راه صعود به لیگ برتر را برای خود هموار کنیم.

وی درخصوص بازی با بادران تهران نیز گفت: این هفته بازی سخت مقابل بادران داریم که ۳ امتیاز این بازی خیلی حیاتی است برایمان. این بازی یه جورایی ۶ امتیازی است و ما تلاش می کنیم که با یاری خدا و با یک بازی خوب با برد بیرون‌ بیایم.

میرزایی درخصوص پیگیرهای بازی های راه آهن گفت: من یک نیم فصل برای راه آهن بازی کردم و جزئی از خانواده ی راه آهن بودم. صد در صد دنبال میکنم چون خیلی از دوستانم هنوز بازیکن این تیم هستند و من باهاشون ارتباط دارم و واسشون آرزوی موفقیت میکنم. حیف تیم راه آهن هست که به این روز مبتلا شود. انشاالله که مشکلات این تیم هم حل شود و بتواند سهمیه خودش را در لیگ‌یک حفظ کند.

وی درخصوص بازی در کرمان و مس نیز گفت: من همه تلاشم را می کنم که بتوانم برای تیمم موثر باشم. این که من گل بزنم یا نه مهم نیست، مهم این است که تیم بتواند نتیجه بگیرد و امتیاز کامل بازی ها را کسب کند تا راه صعود هموار شود. منم حتما تلاش می کنم برای گل زدن و انشاالله خدا کمکم کند که بتوانم این کار را بکنم و قدم‌ مثبتی برای تیمم بردارم.

میرزایی در پایاناظهار داشت: در آخر هم‌ تشکر می کنم از همه ی بچه ها و کادر فنی که خیلی تلاش می کنند و همچنین مدیریت باشگاه که زحمت می کشند تا مشکلات پیش روی تیم را حل کنند. از همه ی هواداران هم صمیمانه تشکر می کنم که واقعا تو همه ی بازی ها سنگ تمام‌ گذاشتند. انشاالله با حضورشان در بازی های بعدی انرژی مثبتی به تیم بدهند تا بتوانیم با یاری خدا و تلاش فراوان تیم مس را فصل بعد لیگ برتری ببینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48d99n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید لطفی: بمب انگیزه هستم تا مجدد مقابل نیروی زمینی بدرخشم
مهاجم سردار بوکان مطرح کرد؛