تاریخ انتشار: 1395/11/17 12:21
سرمربی شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 231304

کللی فرد: باید تمام توان و تمرکزمان را برای موفقیت در هردو بازی بکار بگیریم

حمید کللی فرد اظهار داشت: بازگشتم به شاهین در این شرایط یک ریسک بود و به نوعی می خواهم به فوتبال بوشهر ادای دین کنم و امیدوارم با لطف خدا و کمک همه عوامل و هواداران، آنچه حق مردم و فوتبال بوشهر است محقق شود.
کللی فرد: باید تمام توان و تمرکزمان را برای موفقیت در هردو بازی بکار بگیریم

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: برای صعود باید خیلی جدی در سه بازی آینده تمام تلاشمان را بکار بگیریم از بازی کیش که تکلیفش مشخص شده بگذریم در دو بازی دیگر با دو تیم کاسپین قزوین که برای ماندن و شهرداری تبریز که برای صعود تلاش می کند روبرو خواهیم شد که کار آسانی نخواهد بود و باید تمام توان و تمرکزمان را برای موفقیت در هردو بازی بکار بگیریم.

کللی فرد اشاره کرد: شرایط قرعه کشی دور دوم رقابتها به جایگاه تیمها در دور اول رقابتها بستگی دارد و هرچه رتبه بالاتری در جدول دور اول داشته باشیم در دور دوم قرعه بهتری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برای موفقیت تیم یک مجموعه هماهنگ و همدل باید حرکت و تلاش شبانه روزی کننند از مدیریت باشگاه تا کادر فنی، بازیکنان و هواداران باید با علاقه و با انگیزه به دنبال کسب موفقیت باشند تا به لطف خدا صعود حاصل شود.

کللی فرد در پایان از زحمات آقای محمد احمد زاده تشکر کرد و اشاره کرد: نتایج و این فراز و نشیب ها جزیی از فوتبال است به آقای احمد زاده که یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است خسته نباشید عرض می کنم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39eare

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست نشان: وعده و وعید در کار من نیست/ هرچه در توان دارم می گذارم