تاریخ انتشار: 1395/11/17 15:14
کد خبر: 231259

4 بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان رودر روی این تیم

نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز در حالی دوشنبه 18 بهمن در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف هم میروند که این دیدار نکات با اهمیت زیادی دارد که این دیدار را مهمتر و زیبا تر از پیش میکند.
4 بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان رودر روی این تیم

به گزارش فرتاک ورزشی، یکی از نکته هایی که این بازی را  میتواند جذاب و حساس تر از بازی های گذشته کند حضور پر تعداد بازیکنان سابق نفت مسجد سلیمان (معین راشدی، فرزاد محمدی، ستار دراجی، محمد معاوی) که در حال حاضر در تیم استقلال اهواز بازی میکنند و برای مصاف با تیم سابق خود سرشار از انگیزه هستند.

معین راشدی مدافع سر زن استقلال اهواز و بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان که با توجه به پستش در این تیم ۳ گل برای تیمش به ثمر رسانده و در طول نیم فصل تیم های زیادی از جمله خونه به خونه بابل خواهان جذب این بازیکن شده بودند.

فرزاد محمدی دیگر بازیکن استقلال اهواز است که در نیم فصل از نفت مسجدسلیمان به این تیم پیوسته و سالهای زیادی را در تیم نفت مسجد سلیمان حضور داشته است و در این فصل نتوانست همانند گذشته گل زن و خطرناک ظاهر شود و در نهایت به استقلال اهواز پیوست.

ستاردراجی دیگر بازیکن استقلال اهواز است که سه فصل متوالی را در نفت مسجسلیمان  حضور داشته است و به دلایلی که هنوز مشخص نشده در نیم فصل جاری لیگ یک از جمع طلایی پوشان جدا شد.

 #محمد_معاوی بازیکن با تجربه ای در ابتدای فصل در لباس نفت مسجدسلیمان بازی های زیبایی را از خود به نمایش گذاشت در نهایت بدلیل مصدومیت های متوالی نتوانست شایستگی هایش را نشان دهد و او نیز به مانند محمدی و دراجی به استقلال اهواز پیوست.

اما این انتهای کار نیست و چیزی که این بازی را جذابتر میکند حضور رضا طاهری بازیکن با سابقه و با تجربه سابق استقلال اهواز در جمع نفتی های مسجدسلیمان است که باعث میشود یک استقلالی سابق هم در ترکیب نفت مسجدسلیمان حضور داشته باشد.

خبرنگار: "محمد مکوندی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj98a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 15+1 نکته از بازی نفت و استقلال