تاریخ انتشار: 1395/11/17 19:34
هفته بیست و سوم لیگ یک؛
کد خبر: 231193

پیش بازی آلومینیوم اراک-خونه به خونه؛ دست نشان به دنبال قطع ناکامی با آلومینیوم

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور دوشنبه در اراک به مصاف خونه به خونه بابل می رود.
پیش بازی آلومینیوم اراک-خونه به خونه؛ دست نشان به دنبال قطع ناکامی با آلومینیوم

به گزارش فرتاک ورزشی، نماینده اراک تا به اینجای رقابتها با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و در طرف مقابل خونه به خونه بابل با کسب ۳۲ امتیاز در جایگاه نهم جدول ایستاده است.

در این مسابقه که از ساعت ۱۴ در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی به میدان می آیند که میزبان در آخرین مسابقه خود در این رقابتها، مقابل خیبر خرم آباد با حساب ۳ بر ۱ پیروز شده است و میهمان پس از شکست تلخ خانگی یک بر صفر مقابل سپیدرود رشت عازم اراک شده است.

خونه به خونه بابل با هدایت نادر دست نشان در حالی در این دیدار به مصاف آلومینیوم اراک می رود که تا به اینجای کار که بیست و دو هفته از رقابتها گذشته است آنها با آمار ۲۴ گل زده میانگین ۱٫۰۹ گل در هربازی را برای خود به ثبت رسانده اند و ۲۰ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند تا میانگین ۰٫۹ برای گلهای خورده آنها در هر بازی رقم بخورد.ضمن اینکه نماینده مازندران تا به اینجای لیگ در ۱۱ مسابقه توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت به ثبت برساند.

در طرف مقابل شاگردان مهدی پاشازاده در ۲۲ بازی قبل ۲۳ بار دروازه رقبا را باز کرده اند و ۲۲ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند تا در هر مسابقه به طور میانگین ۱٫۰۴ گل زده و ۱ گل خورده به نام آلومینیوم اراک به ثبت رسیده باشد.اراکیها تا به اینجای مسابقات در ۸ هفته از ۲۲ هفته بازیها توانسته اند کلین شیت کنند.

بابلی ها در حالی در این هفته یک دیدار خارج از خانه را تجربه می کنند که در این فصل در مصافهای خارج از خانه خود ۳ پیروزی، ۵ تساوی و ۳ شکست داشته اند. در طرف دیگر نگاهی به دیدارهای خانگی آلومینیوم اراک در این فصل نشان می دهد نماینده استان مرکزی در بازی هایی که میزبان رقبا بوده است ۳ پیروزی، ۴ تساوی و ۳ شکست تجربه کرده است.

حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آیا آلومینیوم اراک می تواند پس از کسب پیروزی روحیه بخش در خانه حریف در هفته گذشته، مقابل تیمی که علی رغم هزینه های سرسام آورش نتوانسته نتایج مناسبی کسب کند و در ۳ دیدار اخیر خود نیز مغلوب حریفان شده است، به پیروزی خانگی برسد و دومین پیروزی پیاپی خود با مهدی پاشازاده را تجربه کند یا این نماینده استان مازندران خواهد بود که مانع از پیروزی آلومینیوم می شود.

دو تیم در نیم فصل نخست در بابل به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvwpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم اراک-استقلال اهواز؛ بختیازی زاده شگفتی ساز می شود!