تاریخ انتشار: 1395/11/17 22:12
بازیکن اکسین البرز مطرح کرد؛
کد خبر: 231138

احمد موسوی: باشگاه خونه به خونه هزینه درمان را تقبل نکرد

بازیکن سابق خونه به خونه مازندران از عدم پرداخت هزینه درمانش خبر داد.
احمد موسوی: باشگاه خونه به خونه هزینه درمان را تقبل نکرد

به گزارش فرتاک ورزشی، احمد موسوی بازیکن فصل گذشته خونه به خونه گفت: سال گذشته در بهترین وضعیت بازی قرار داشتم که آن مصدومیت بد موقع باعث شد که ادامه فصل را از دست بدهم و پس از توافق با باشگاه قرار داد همکاری خود را فسخ کردم تا خونه به خونه بتواند بازیکن بگیرد و بر سر فسخ قرارداد بر سر مبلغی به توافق رسیدیم ولی باشگاه خونه به خونه مخارج درمان را نداد.

وی درخصوص پیشنهاداتش گفت: دو سه پیشنهاد خوب از چند تیم متمول داشتم و به شخصه دوست داشتم که در لیگ برتر بازی کنم و ولی مصدومیت من باعث شد تا مربیان لیگ برتری اعتماد شان صلب شود،من هم اولویت بازی ام  برای حضور در تهران بود،اکسین هم تیم خوب و جوانی را برای صعود به  لیگ برتر بسته بود و به همین دلایل اکسین را برای این فصل انتخاب کردم.

وی درخصوص تیم فعلی خود گفت: اوایل در اکسین حداقل اقا فیروز در ظاهر و در حرف هایش بهم اعتماد داشت ولی در عمل به اشخاص دیگری در تیم اعتقاد داشت و من هم  این را سلیقه مربی میدانم ،اقا فیروز هم خیلی سخت به کسی اعتماد می کرد و البته خیلی دیر از اعتمادش به کسی سلب می شد.

وی ادامه داد: اقا یحیی اعتماد ویژه ای به جوانان دارد و دوستی خوبی با بازیکنان در تیم دارد. اقا یحیی کاپیتان تیم ملی بوده است و در مربی گری فردی ثابت شده است او در تمرینات تمامی نکات ریز را به بچه ها گوشزد میکند ما حتی در تمرینات به نحوه اوت دست حریفان کار می کنیم و تمرینات ویژه ای را در کار های دفاعی انجام میدهیم که ثمرات ان در پنج بازی اخیر میباشد که گلی را دریافت نکردیم من هم با امدن یحیی از نظر انگیزه در سطح بالایی بر خوردارم ،و امیدوارم جواب اعتماد اقا یحیی را با بازی خوبم بدهم.

وی درخصوص بازی با ملوان نیز گفت: بازی با ملوان یک بازی 6 امتیازی میباشد ملوان هم تیم خوبی میباشد و از شخصیت تیمی بالایی برخوردار میباشد تیم ما هم از امادگی خاصی برای این بازی برخوردار میباشد و انگیزه بسیاری داریم تا ملوان را در خانه شکست دهیم

موسوی در پایان گفت: از مجموعه اکسین و مالک دلسوز ان،از اقا یحیی و کادر فنی تیم تشکر میکنم و امیدوارم با صعود به لیگ برتر جواب محبت انان را بدهیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzdxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمید گلزاری: کار کردن با بگوویچ سخت و لذت بخش است/ وضعیت خیبر مناسب نبود و تصمیم گرفتم جدا شوم
مهاجم گل گهر مطرح کرد؛