تاریخ انتشار: 1395/11/19 01:14
سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 230875

پاشازاده: شرایط تیم بهتر شده ولی هنوز خیلی کار داریم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از تغییرات محسوس تیمش اظهار رضایت کرد.
پاشازاده: شرایط تیم بهتر شده ولی هنوز خیلی کار داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از پیروزی برابر خونه به خونه بابل در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در این دو بازی تونستیم به انسجام تیمی برسیم و از داشته های خود استفاده کنیم.

وی افزود: مشکلاتی همچون مشکل بدنی که دو هفته پیش در خصوص آن صحبت کرده بودیم، همانطور که قول داده بودیم امروز تا حدودی رفع شده است، باید بتوانیم نیمه دوم تیم برتر زمین باشیم بخصوص زمانی که میزبان هستیم.

پاشازاده افزود: حریف امروز تیم پرمهره ای بود، اما بازیکن های ما با دیسیپلین خوب و شجاعت بازی کردند، در واقع فوتبال بازی کردن، موقعیت درست کردن و موقعیت ندادن است و این تاکتیک ماست.

وی ادامه داد: این ذات فوتبال است که وقتی گل اول را می زنید و حریف دست به بازی مستقیم می زند خود به خود عقب می نشیند، اما وقتی حریف این کار را می کند باید او را با گل های بعدی جریمه کنید که خوشبختانه موفق شدیم چنین کاری را انجام دهیم.

پاشازاده تصریح کرد: البته اگر جور دیگری هم بازی می کردند ما به سبک دیگری جریمه شان می کردیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: از لحاظ تاکتیکی هیچ موقع من را راضی نمی بینید چرا که در هر تیمی هرچقدر کار کنید باز هم کم است ولی در این روزها پیشرفت محسوسی داشتیم که نتیجه زحمات بازیکنان و بچه های کادر فنی بوده ولی هنوز خیلی کار داریم و نمی توان بعد از یکی دو هفته گفت به حد آرمانی رسیده ایم، اما نسبت به زمانی که داشتیم راضی ام  و سعی می کنیم روز به روز بهتر شویم.

 وی در خصوص مشکلات تیم در هفته های پیش اظهار کرد: مشکلاتی هم از لحاظ فنی و هم مدیرعامل باشگاه داشتیم و هیئت مدیره نیز مشخص نبود. تلاش کردیم مشکلات بدنی و تاکتیکی را در زمین جمع و جور کنیم و در بیرون از زمین هم همینطور. خوشبختانه مدیرعامل باشگاه و مدیر عامل کارخانه با صحبت های خود دلگرمی هایی به تیم دادند و هیئت مدیره هم با حضور خودشان صحبت های مثبتی کردند و قول های مساعد دادند.

پاشازاده در پایان از هوادارانی که امروز در استادیوم بودند تشکر کرد و گفت: دو هفته پیش بعضی افراد حرف های خوبی به بازیکن ها نمی زدند، اما امروز مشاهده کردند که ما طی دو هفته اخیر تلاش کرده و بیکار ننشسته ایم، امیدواریم مردم از تیم حمایت مثبت کنند.

وی افزود: شاید ما بازی بعدی گل خوردیم و عقب افتادیم، باید آمد فوتبال را دید و لذت برد، لذت بردن به این نیست که به همه حریف ها 4 گل بزنیم، جنگیدن و شور و حال استادیوم  لذت واقعی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ddkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نطرمحمدی: هواداران سپیدرود اتفاقات باشگاه خونه به خونه را برای خود درس عبرت قرار دهند
سرمربی سپیدرود مطرح کرد؛