تاریخ انتشار: 1395/11/19 12:41
کاپیتان مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 230838

احمد زنده روح: در نیم فصل اول با بدشانسی مواجه بودیم

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان از بدشانسی این تیم در نیم فصل اول سخن گفت.
احمد زنده روح: در نیم فصل اول با بدشانسی مواجه بودیم

به گزارش فرتاک ورزشی، احمد زنده روح هافبک جنگنده مس کرمان از شرایط مس در این فصل و بازی هفته بعد مقابل مس رفسنجان در دربی کرمان صحبت هایی را مطرح کرد که در ذیل میخوانید:

* در نیم اول مس خوب بازی میکرد فقط در گرفتن نتیجه بدشانس بودیم که خدا رو شکر با همدلی و تلاش بیشتر بچه های تیم در نیم فصل دوم به شرایط ارمانی که همه از مس انتظار دارند میرسیم و امیدوارم که این شرایط خوب تا صعود به لیگ برتر در تیم مان ادامه دار باشد.

* تیم مان فراز نشیبی بسیاری را داشت و فصل را خوب شروع نکردیم اما الان روز های خوب تیم ما میباشد و مطمئنم روز های شیرینی برای تیم مس و کرمانی های عزیز در اینده رقم میخورد.

* ما تا به این لحظه در جدول رده بندی دو شکست را از حریفان پذیرا بودیم که این نشان از نظم و انظباط تیمی خوب ما میباشد که منصور خان نقش بسزایی در کار داشت.

* این هفته مقابل مس رفسنجان بازی داریم که جدا از بحث دربی بودن ان سه امتیاز این بازی بسیار برای تسم ما حیاتی میباشد که با کسب این سه امتیاز میتوانیم حتی تا رده های اول و دوم جدول صعود کنیم،مطمئن باشید که تیم ما در همه بازی ها برای برد به میدان میرود و این بازی هم از این قاعده خارج نیست.

* کار کردن با منصور خان که بسیار در عرصه مربی گری دارای تجربه می باشد برای بازیکن های جوان تیم ما میتواند بسیار مفید و موثر باشد و کار کردن با منصور خان هم میتواند برای تیم جوان ما خوب باشد.

* در پایان یه تشکر ویژه از هواداران تیم مان داشته باشم که همشیه و همه جا از ما حمایت کردند و امیدوارم که با صعود به لیگ برتر، جواب محبت های این عزیزان را بدهیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzzox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق اولیه مدافع مس کرمان با خونه به خونه