تاریخ انتشار: 1395/11/19 13:39
کد خبر: 230816

خطر بیخ گوش ملوان؛ فیفا با کسی شوخی ندارد

روزنامه خزر چاپ استان گیلان در شماره سه شنبه 19 بهمن ماه، مطلبی در قسمت یادداشت روز با عنوان زنگ خطر بیخ گوش ملوان به قلم کوروش زرینی در ارتباط با جریمه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از سوی فیفا بابت شکایت زلاتوفسکی از این تیم منتشر کرده است.
خطر بیخ گوش ملوان؛ فیفا با کسی شوخی ندارد

به گزارش فرتاک ورزشی، در فوتبال ایران شرایط دوگانه ای حاکم است. بازیکنان داخلی بسیاری از تیم های خود طلب دارند و سال ها می گذرد و آن ها به پول شان نمی رسند اما بازیکنان خارجی به محض خروج از ایران به فیفا شکایت می کنند و فقط اگر دو - سه بازی هم انجام داده باشند، پول خود را می گیرند و در صورتی که چند روزی پرداخت طلب آن ها عقب بیافتد، فیفا وارد عمل می شود و تیم های ایرانی مشمول جرایم مختلف می گردند. 

از منع کردن تیم ها به جذب بازیکنان جدید و جریمه های سنگین مالی، تا کسر امتیاز در مسابقات لیگ. اتفاقی که برای استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته های اخیر رخ داد و چندین تیم دیگر از جمله ملوان انزلی را نیز تهدید می کند. 

این یادداشت را با چند رو تاخیر نوشتیم تا بازی ملوان با اکسین در کرج برگزار شود. اگرنه، زنگ خطر بیخ گوش تیم گیلانی به صدا درآمده است. زوران زلاتکوفسکی از مدتی قبل شکایت کرده و ملوان به پرداخت 300 هزار دلار جریمه محکوم شده و بعید نیست اگر هرچه زودتر این پول را نپردازد، به کسر امتیاز در بازی های دسته اول ایران هم محکوم گردد. زنگ خطر را باید جدی گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4poogd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ مکتوب فیفا درباره مشکل تراکتورسازی +عکس