تاریخ انتشار: 1395/11/19 14:07
مدافع فجرسپاسی مطرح کرد؛
کد خبر: 230801

حامد حیدری: گلم به نساجی زحمت تمام تیم بود

زننده گل سه امتیازی فجر مقابل نساجی، گلش را حاصل کار تیمی فجری ها دانست.
حامد حیدری: گلم به نساجی زحمت تمام تیم بود

به گزارش فرتاک ورزشی، حامد حیدری که در دیدار این هفته فجر مقابل نساجی گل سه امتیازی شیرینی را برای فجر به ثمر رساند در مورد شرایط فجر در رقابت های این فصل صحبت هایی را مطرح کرد که در ذیل میخوانیم:

* من در نیم فصل اول مسابقات در تیم فولاد یزد بازی میکردم اما در نیم فصل دوم برای انجام خدمت سربازی به فجر امدم،فجر یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران محسوب میشود و کادر فنی ات علل خصوص شخص اقای پیروانی مهم ترین دلیل من برای حضور در فجر بود.

* در بازی نساجی هم خداوند را شاکرم که توانستیم اول سه امتیاز را کسب کنیم و سپس جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم،در مورد گلی را هم که به ثمر رساندم باید بگویم که این گل زحمت تمام تیم بود،بیشترین چیزی که برای ما در بازی با نساجی مهم بود این بود که اول گل نخوریم و سپس به گلزنی فکر کنیم که خوشبختانه این مهم با تلاش بازیکنان و کادر فنی اتفاق افتاد.

* پنجشنبه بازی حساسی را مقابل سپیدرود در رشت داریم که این تیم همانند نساجی یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال کشور محسوب میشود،ان ها در کورس صعود به لیگ برتر قرار دارند و مطمئنا بازی سختی را مقابل این تیم باید پشت سر بگذاریم ولی همانطور که در بازی نساجی و البته بازی های قبل نشان دادیم شرایط تیمی ما کاملا متفاوت با نیم فصل اول میباشد و به دنبال کسب امتیاز از تمام بازی ها میباشیم.

* قطعا جایگاه اصلی ما در نیم فصل دوم مشخص میشود و شک نکنید که امتیازات از دست رفته را در بازی های پیش رو جبران خواهیم کرد و به جایگاه اصلی خود در جدول رده بندی میرسیم.

* یکی از بهترین تجربه های فوتبالی من کار با اقای پیروانی میباشد. ایشان از نظر شخصیتی در بیرون از زمین و چه از لحاظ فنی در داخل زمین شخصیتی منحصر به فرد را دارند و کار کردن با این مرد واقعا لذت بخش میباشد.

* در پایان هم باید از مسئولین تیم فجر و استان فارس این درخواست را داشته باشم که حمایت دو چندانی را از تیم فجر انجام بدهند تا بتوانیم نتایج خوب کسب شده در نیم فصل دوم تا به اینجای کار را ادامه بدهیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aaa7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/مهدی جعفر پور به نساجی پیوست