تاریخ انتشار: 1395/11/20 00:22
کد خبر: 230651

رستگاری مس در روزهای سرد زمستان؛ فاتحان زمستانی!

کاملا پرسرعت... چه در زمین بازی برای رسیدن به دروازه‌ی حریف و چه در جدول مسابقات برای طی کردن میانه جدول به بالا... این وضعیت حرکتی مس در روزهای زمستانی خاطرده انگیز 95 است.
رستگاری مس در روزهای سرد زمستان؛ فاتحان زمستانی!

به گزارش فرتاک ورزشی، روزهایی که مس حسابی در اوج قرار دارد و کرمانی‌ها با این اوج حسابی کیف می‌کنند و دوست دارند تا دو ماه آینده وضعیت نتایج آن‌ها به همین شکل باشد تا در اوج شگفتی در نیم فصل دوم به جایی برسند که اگر در پایان نیم فصل اول خوشبین‌ترین هوادار مس هم به آن فکر می‌کرد، در خلوت به خودش می‌خندید.

اما حالا حتی بدبین‌ترین هواداران مس در کرمان هم خنده می‌کنند... خنده ای نه از سر استهزا و ناامیدی که قالب ری‌اکشن‌های کرمانی‌ها به نتایج مس در چند سال اخیر بوده است که خنده‌ای از سر غرور و افتخار از بابت نتایج فوق‌العاده‌ای که لاله‌های نارنجی درست در همین روزهای سرد کرمان سبز می‌کنند.

نتایجی که سبب شده است مس این روزها خیلی محترم‌تر در فوتبال کشور یاد شود و دیگر کسی به خاطر نمی‌آورد که مس را با رکورد تساوی‌هایش یاد کند. این روزها فوتبال ایران یکبار دیگر کلاهش را به افتخار مس از سر برمی‌دارد و همه‌ی این جماعت اذعان می‌کنند که جای تیمی مثل مس در لیگ برتر ایران بسیار خالی است.

جای خالی که مس این روزها با امتیازهای پرتعدادش درصدد پر کردنش می‌باشد و پیروزی بر بادران نشان داد که عطش مسی‌ها موقتی و زودگذر نبوده است.

این عطش زودگذر نبوده است ولی حتی کسب 15 امتیاز از 6 بازی هم فعلا برای نهایی شدن وصلت مس و لیگ برتر کافی نیست و اگر مسی‌ها می‌خواهند داماد لیگ برتر شوند هنوز باید عرق بریزند و امتیاز کسب کنند تا جشن عروسی خود را در پایان فصل با لیگ برتر با جیبی پر تر از امتیاز برپا کنند.

فعلا جشن‌های مقدماتی در کرمان برپاست و حالا که مس با شایستگی به دلبر خود چشمک می‌زند و همه این تیم را شایسته رسیدن به خانه‌ی بخت می‌دانند، باید تا روز آخر شایستگی خود را همچنان ثابت کند.

مس حالا دیگر آنقدر اعتماد به نفس برد دارد که حریفانش را به مشکل بی اندازد و حتی اگر همانند بازی با بادران و ایرانجوان خوب هم نباشد ولی تخصص خود را در کسب سه امتیاز نشان دهد که این تخصص برای رسیدن به بالای جدول و اندازه زدن قامت صعود کاملا کافی است.

اصلا و ابدا نباید این لبخندها شمشیر دو دمی شود که گردن مس را بزند و همه‌ی این مسگرها باید لب دوم این شمشیر را همچنان بر گردن حریفانشان قرار دهند تا چند ماه آینده.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dd7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مفتخر: متوقف کردن مدعیان لیگ یک کار بزرگی است
سرمربی ایرانجوان مطرح کرد؛