تاریخ انتشار: 1395/11/21 13:09
کد خبر: 230389

آمار فوق العاده طباطبایی و داماش در بازی های خانگی

داماشی های گیلان در برابر بادران نوین به یک برد با ارزش خانگی دیگر دست یافتند تا با صعود به رده سوم جدول رده بندی از بخت بالایی برای صعود به مرحله نهایی برخوردار شوند.
 آمار فوق العاده طباطبایی و داماش در بازی های خانگی

به گزارش فرتاک ورزشی، آنچه که در این میان جالب توجه و از جلوه بیشتری برخوردار است ، عملکرد فوق العاده داماش با هدایت سید هادی طباطبایی در بازی های خانگی است. از زمان حضور هادی طباطبایی به عنوان سکاندار هدایت داماش ، لاجوردی پوشان رشتی در شش دیدار خانگی به مصاف حریقان خود رفته که در این میان پنج برد و یک تساوی حاصل این بازی ها بوده و داماشی ها به 16 امتیاز از 18 امتیاز ممکنه در این دیدار های خانگی دست یافته اند و به عبارتی دیگر 90 درصد امتیازات خانگی را به حساب خود واریز کرده اند.

جالب تر اینکه شاگردان طباطبایی در این شش بازی 14 گل به ثمر رسانده  ( میانگین 2/3 گل زده در هر بازی ) و تنها یک گل از حریفان خود دریافت کرده اند که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. 

باتوجه به این آمار فوق العاده خانگی، دیگر کسب امتیاز و حتی گل زدن به داماش در رشت برای حریفان به آرزویی بزرگ تبدیل شده و عضدی این استادیوم پیر شهر باران به جهنمی برای حریفان داماش تبدیل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrzvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جالب آلگری به احتمال حضور در آرسنال