تاریخ انتشار: 1395/11/22 15:44
هافبک نساجی مطرح کرد؛
کد خبر: 230140

میثم کریمی: نتایج نساجی در زندگی مردم قائمشهر تاثیر زیادی دارد

هافبک جنگنده نساجی مازندران از مردم قائمشهر سخن گفت.
میثم کریمی: نتایج نساجی در زندگی مردم قائمشهر تاثیر زیادی دارد

به گزارش فرتاک ورزشی، میثم کریمی هافبک جنگنده نساجی از شرایط نساجی پیش از بازی با خیبر صحبت هایی را مطرح کرده است که میخوانیم:

* خدا رو شکر شرایط خودم در تیم خوب میباشد و الحمد الله فیکس میباشم و بیشترین امار بازی در نساجی را در این فصل دارم و امیدوارم این روند مثبت تداوم داشته باشد.

* تغییرات زیاد در تیم به ضرر نساجی میباشد چرا که بازیکنان تا با تفکرات مربی جدید اشنا بشوند،او را کنار میگذارند و همین امر باعث شده تیم لطمه زیادی بخورد.

* باید این نکته را بگویم که هواداران نساجی پر شور ترین هواداران ایران میباشند،در ایران این چنین هوادارانی ندیده ام که انقدر عاشق تیم شان باشند،نکته جالب این میباشد که نتایج نساجی در زندگی مردم قائمشهر تاثیر زیادی دارد به طرزی که وقتی میبریم کل شهر شاد و مسرور میباشند اما وقتی نتیجه نمیگیریم تا بازی هفته اینده ان شهر بی حال و بی روح میباشد.

* در این هفته باید به خرم اباد برویم و با خیبری بازی کنیم که تیمی بسیار جنگنده میباشد ولی ما برای ماندن در کورس صعود باید در این بازی خارج خانه پیروز شویم و با سه امتیاز به خانه برگردیم،بچه های تیم همگی هم قسم شده اند تا این دیدار حساس را با پیروزی به اتمام برسانند.

* شرایط مالی تیم هم از زمانی که اقای صنیعی فر اماده است خیلی خوب شده است که جا دارد از این عزیز تشکر و قدر دانی کنم و از ایشان خواهش کنم که تیم نساجی را تا اخر فصل حمایت کنند و نا امید نشوند،من هم از طرف بچه های تیم به ایشان قول میدهم که با پیروزی در بازی ها اینده جبران سه بازی ناکامی را پشت سر بگذاریم.

* حرف های پایانی من هم این میباشد که انشالاه بتوانیم با همت و غیرت بچه های تیم و حمایت جناب صنیعی فر و درایت کادر فنی محترم و مدیر عامل و سرپرست تیم این طلسم را بشکنیم و دل مردم قایمشهر را شاد کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4povn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض ملوانی ها به بازداشت یک لیدر