تاریخ انتشار: 1395/11/23 12:34
مدیرعامل پارس جنوبی جم مطرح کرد؛
کد خبر: 230018

رضائیان: با وجود بودجه کم مدعی صعود به لیگ برتر هستیم

مدیرعامل تیم دسته یکی پارس جنوبی گفت: باوجود اینکه در بارم بندی سازمان لیگ از نظر بودجه یازدهم بودیم اما در حال حاضر سوم جدول هستیم و برای صعود امیدواریم.
رضائیان: با وجود بودجه کم مدعی صعود به لیگ برتر هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، بهرام رضاییان ، مدیر عامل پارس جنوبیبیان کرد: تیم ما اولین سالی است که حضور در دسته یک را تجربه می کند و با کمک تمامی ارکان سازمان و کادر فنی و بازیکنان ، تا اینجای رقابت های لیگ که در هفته بیست و سوم هستیم عملکرد قابل قبولی داشته ایم و موفق شده ایم رده سوم جدول رده بندی را از آن خود کنیم.

وی در ادامه افزود: ما از نظر بودجه تیم یازدهم بین تیم های شرکت کننده بودیم و بازیکن معروفی را در اختیار نداریم با این وجودجایگاه سومی راضی کننده است ، همه تلاشمان را برای صعود به لیگ برتر به کار می بندیم و سعی می کنیم همین روند را ادامه دهیم، البته رقابت در هفته های پایانی به مراتب سخت تر است و بازی ها حساسیت زیادی دارند و امتیازها نزدیک به هم هستند.

رضاییان در پاسخ به اینکه آیا امسال هم مانند سال گذشته در لیگ دسته یک شاهد زدو بندها  و داوری های اشتباه بوده اند یا خیر گفت: خوشبختانه تاکنون همچین چیزی ندیده ایم ، قضاوت ها درست بوده و از کار داوری رضایت داریم.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی درخصوص رقبای اصلیشان بیان کرد: در حال حاضر ملوان بندر انزلی و سپید رود رشت در جدول از نظر امتیازی از تیم ما بالاتر هستند و جدی ترین رقبای ما محسوب می شوند هرچند مس کرمان هم رقیب سرسختی است و باوجود اینکه در حال حاضر در رده چهارم هستند اما مهم ترین تعقیب کننده ما به شمار می روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrvgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس از فجرسپاسی، ملوان نیز خواهان نوراللهی و عالیشاه شد