تاریخ انتشار: 1395/11/24 01:04
هافبک شهرداری ارومیه مطرح کرد؛
کد خبر: 229843

احمدرضا کلوت: لیگ یک سقف آرزوهای من نیست/ فقط بخاطر آقای بهاری به میدان می رویم

بازیکن جوان و شمالی تیم فوتبال شهرداری ارومیه از آرزوهای فوتبالی اش سخن گفت.
احمدرضا کلوت: لیگ یک سقف آرزوهای من نیست/ فقط بخاطر آقای بهاری به میدان می رویم

به گزارش فرتاک ورزشی، احمدرضا کلوت بازیکن چالوسی تیم فوتبال امید شهرداری ارومیه که سابقه بازی در تیم امید پرسپولیس تهران را در کارنامه دارد درخصوص اهداف ورزشی اش سخن گفت که در ذیل با هم می خوانیم:

* تیم ما کمی بدشانس است

تیم ما گرچه در قعر جدول امیدهای لیگ برتر کشور حضور دارد، اما در بسیاری از بازی ها در صورتی که نسبت به حریف برتری داشتیم، بدشانسی آوردیم و همین امر سبب شده تا نتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

* 9 بازی فرصت جبران داریم

تا پایان فصل 9 بازی دیگر مانده و کار سختی در لیگ امیدها داریم زیرا بازی ها فشرده است و تمامی تیم ها می آیند تا قدرت خود را بر دیگری تحمیل کنند. ما نیز تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا در لیگ بمانیم و از حیثیت فوتبال ارومیه دفاع کنیم.

*فقط بخاطر آقای بهاری بازی می کنیم

ما از اول فصل تاکنون ریالی از باشگاه دریافت نکرده ایم و این در صورتی است که حقوق بچه ها شاید به اندازه یک ماه حقوق برخی مسئولین نباشد. آقای یحیی بهاری به زمین می رویم و تمامی بازیکن ها هم قسم شده ایم تا آقا یحیی را روسفید کنیم.

* هرچه داریم از آقای بهاری است

آقای بهاری علی رغم اینکه برایمان مربی بادانش و بااخلاقی است، نقش پدر را در تیم داشته است و تمامی بازیکنان به وی احترام می گذراند و ما هرچه داریم از آقای بهاری است و امیدوارم روزی زحمات ایشان را جبران کنیم.

* می خواهم افتخار خوانواده ام شوم

پدر و مادرم زحمات زیادی برایم کشیده اند و هیچ گاه زحمات آنها را فراموش نمی کنم. تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد که بتوانم زحمات آنها را جبران کنم و مایه افتخار پدر و مادرم شوم.

* الگویم محسن بنگر و راموس است

چون آقای بنگر چالوسی است و سبک بازی وی را خیلی دوست دارم، الگوی داخلی ام ایشان هستند و الگوی خارجی نیز به نظرم کسی بهتر از راموس در دفاع وجود ندارد و من ناچارم که وی را انتخاب کنم.

* لیگ یک اولین پله ورزشی ام است

امیدوارم سال آینده برای دوستانم اتفاقات خوب رقم بخورد و من نیز امیدوارم که به اهداف ورزشی ام برسم. لیگ یک سقف آرزوهای من نیست، اما برای اولین گام، می تواند خوب باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vw6xp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عباس‌زاده: برانکو گفت احتیاجی به من ندارد!
مهاجم نساجی مازندران مطرح کرد؛