تاریخ انتشار: 1395/11/24 01:57
مهاجم مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 229827

محبوب مجاز: بازی مقابل تیم سابق سخت است اما انگیزه بالایی دارم

مهاجم تیم مس کرمان که سابقه حضور در رفسنجان را دارد می گوید برای گلزنی انگیزه دارد اما هدف اصلی اش موفقیت مس کرمان است.
محبوب مجاز: بازی مقابل تیم سابق سخت است اما انگیزه بالایی دارم

به گزارش فرتاک ورزشی، مجتبی محبوب مجاز درباره گلزنی اش در دیدار با بادران گفت: خدا کمک کرد در این بازی گل بزنم و باید صبر کرد و دید تا بازی بعد چه می شود و آیا موقعیتی برایم فراهم می شود تا گلزنی کنم یا نه.

او درباره نتایج که مس تا به اینجا کسب کرده می گوید:6 بازی برد و یک مساوی داشتیم و فکر می کنم در نیم فصل دوم تیم اول هستیم امیدوارم با همین روال به رقابت های لیگ دسته اول ادامه دهیم تا به لیگ‌برتر صعود کنیم.

مهاجم مس درباره اینکه مدعی صعود به لیگ برتر خواهند بود می گوید: اکنون فرقی نمی کند در رتبه چهارم یا ششم قرار داشته باشید و مهم آخر فصل است؛ جالب است که تیم هایی مدعی در روزهای پایان لیگ روبه‌روی یکدیگر باز دارند و به اعتقاد من آن بازی های سه امتیازی نیست بلکه 6 امتیازی و فینال است. اما امتیاز جمع کردن در این روزها اهمیت خاصی دارد و قطعا در پایان این جمع آوری امتیازات تاثیرگذار خواهد شد.

محبوب مجاز درباره حضورش در 3 تیم در طول یک فصل خاطرنشان کرد: بعضی سال ها اینطور پیش می آید؛ گاهی تنها در طول یک سال فقط پیشنهاد به دست ات می رسد و گاهی هم بیشتر، در فوتبال ایران برخی اوقات چنین اتفاقاتی را نشان نمی دهد. 

او درباره حضورش در کرمان و مس ابراز خوشحالی می کند: از حضورم در کرمان خوشحالم چون هم با تیم، هم شهر و هم هم تیمی هایم خیلی راحتم. امیدورم بتوانیم به لیگ‌برتر صعود و دل مردم کرمان را شاد کنیم.

محبوب مجاز که فصل گذشته در تیم مس رفسنجان بازی می کرد در این بازی با پیراهن مس مقابل تیم سابقش به میدان می رود. او در این خصوص می گوید: دربی همیشه هیجان انگیز است این بازی در رفسنجان برگزار می شود و بازی سختی است. من به نسبت سایر بازیکنان مس انگیزه فراوانی دارم امیدوارم 3 امتیاز کامل این بازی را بگیریم. تمام سعی ام رو می کنم که اول تیمم را به موفقیت برسانم و بعد گلزنی کنم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dnel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهدادنژاد: دربی کرمان را می بریم/ هدف ما صعود به لیگ برتر است