تاریخ انتشار: 1395/11/24 20:00
کد خبر: 229627

پیش بازی ملوان-گل گهر؛ تقابل 6 امتیازی در سواحل انزلی

ملوان در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند به صدر جدول برگردد.
پیش بازی ملوان-گل گهر؛ تقابل 6 امتیازی در سواحل انزلی

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته بیستم و چهارم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز دوشنبه(25بهمن) با برگزاری دیداری 6 امتیازی و حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان آغاز خواهد شد .

آخرین تقابل :

آخرین تقابل دو تیم به هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول مربوط است که ملوان در آن دیدار خارج از خانه با نتیجه 3-1 از حریف خود شکست خورد.

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی :

هم اکنون ملوان با کسب 41 امتیاز از 23 بازی در رده دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر 3 امتیاز این دیدار می تواند همچون هفته های گذشته جایگاه اصلی خود را در صدر جدول باز پس بگیرد و تیم گل گهر سیرجان نیز که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است با کسب 39 امتیاز از 23 بازی در رده پنجم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد .

3 دیدار آخر :

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر 2 تساوی و یک شکست ، 2 گل زده و 3 گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب تنها 2 امتیاز بوده است .

در کارنامه تیم گل گهر سیرجان در سه دیدار اخیر 1 پیروزی و 2 تساوی ثبت شده است، تعداد گل های زده این تیم در سه دیدار اخیر 4 گل و تعداد گل های خورده 3 گل است و حاصل این نتایج کسب 5 امتیاز از سه دیدار اخیر بوده است .

تیم داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری است و در این دیدار براتعلی مولوی ، محمدرضا طالبی و مجید محمدی ایشان را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

ناظر این دیدار نیز محمدعلی فروغی است.

پیش بینی :

ملوان بر خلاف 3 دیدار ابتدایی نیم فصل دوم که توانست با کسب 9 امتیاز حداکثر امتیازات ممکن را بدست بیاورد در سه دیدار اخیر با توجه به دشوارتر بودن این دیدارها نتوانسته است که امتیازات خوبی بدست بیاورد ، قوهای سپید در این دیدار حساس به دنبال کسب پیروزی هستند تا بتوانند یک بار دیگر خود را به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر مطرح کنند ، ملوان در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند به صدر جدول برگردد و در صورت شکست احتمالی حتی می تواند تا رده پنجم جدول رده بندی نیز سقوط کند.

در طرف مقابل گل گهر سیرجان قرار داد که در هفته های اخیر خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر مطرح کرده است ، گل گهر که وینگو بگوویچ با تجربه را بر روی نیمکت خود دارد توانسته در هفته های اخیر روند کم نوسانی داشته باشد و قطعا با توجه به اینکه این تیم در انزلی به مصاف ملوان خواهند رفت به یک امتیاز این دیدار چشم خواهند دوخت تا با عدم شکست در این دیدار 6 امتیازی بتواند در هفته های پیش رو جایگاه ملوان را در جدول رده بندی بدست آورد ، گل گهر در صورت پیروزی در این دیدار حساس می تواند تا رده دوم جدول صعود و در صورت شکست در این دیدار خارج از خانه سقوطی در جدول رده بندی نخواهد داشت و تنها فاصله امتیازی این تیم با حریفان در صدر جدول افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدار ملوان و گل گهر سیرجان راس ساعت 14:00 روز دو شنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد شد.

دمای هوای شهر بندرانزلی در هنگام برگزاری این دیدار 4درجه و میزان رطوبت 98درصد است.

این دیدار از طریق شبکه تلویزیونی باران به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dvnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محبوب مجاز: بازی مقابل تیم سابق سخت است اما انگیزه بالایی دارم
مهاجم مس کرمان مطرح کرد؛