تاریخ انتشار: 1395/11/26 18:04
کد خبر: 229200

راه آهن و عبور ازبحران فنی/ مشکلات مالی هم چنان پابرجاست

راه آهن تهران در چهارمین بازی متوالی خود هم امتیاز گرفت تا کاملا از بحران فنی که برایش بوجود آمده بود راهایی پیدا کند.
راه آهن و عبور ازبحران فنی/ مشکلات مالی هم چنان پابرجاست

دیدار تیم های راه آهن تهران و استقلال اهواز در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی در اهواز برگزار گردید که هر دو تیم به حداقل امتیاز رضایت داده و با نتیجه مساوی 1 بر 1 بازی را به پایان رساندند.

راه آهنی ها ازهفته هفدهم تا بیستم در چهار بازی دچار بحران شده و بدترین نتایج را کسب نمودند به طوری که حتی نتوانستند یک امتیاز به اندوخته های قبلی خود اضافه نمایند و بر همین اساس خیلی ها بر این امر معتقد بودند که کار این تیم به آخر رسیده و می تواند یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته دوم و یا حتی انصراف از ادامه لیگ باشد!

راه آهن بحران های بسیاری را پشت سرگذاشت و آغاز آن از هفته هفدهم بود که تا هفته بیست و یکم نیز ادامه داشت اما روی خوش سکه به آنها خود را نشان داد و از هفته بیست و یکم روند باخت های این تیم که در 4بازی گذشته بوجود آمده بود متوقف گردید و توانستند از 4 بازی گذشته حد فاصل هفته های بیست و یکم تا بیست و چهارم به 3 تساوی و یک پیروزی دست یابند و حتی اگر کمی منصفانه قضاوت نماییم شاید می توانستند در این بازی ها نتیجه ای بهتر هم بگیرند.

راه آهن در چهار بازی گذشته 6 امتیاز با ارزش کسب نمود تا خود را از منطقه خطر دور کند و می توان گفت بحران فنی که دچار این تیم شده بود را پشت سر بگذارد و به ساحل آرامش برسد، اما هنوز بحران مالی بر سر راه این تیم قرار داشته و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند و معلوم نیست که این روند تا به کی ادامه خواهد داشت.

به هر حال جای بسی خوشحالی است که این تیم هم چنان به آینده امیدوار بوده و مزد زحمات کادر مدیریتی و بازیکنان با انگیزه و بی ادعایش را گرفته است و ای کاش می شد قدری از مشکلات مالی این تیم ریشه دار نیز حل می شد تا با آسودگی خاطر بیشتری لیگ را ادامه می دادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459pbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ایرانجوان-راه آهن؛ فقرا به هم رسیدند/ شگفتی سازان رو در روی هم