تاریخ انتشار: 1395/11/26 20:57
کد خبر: 229162

اعتراض شدید سرپرست گل گهر به وضعیت داوری در لیگ یک

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان درخصوص داوری های لیگ یک واکنش نشان داد.
اعتراض شدید سرپرست گل گهر به وضعیت داوری در لیگ یک

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا فتح آبادی سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان درخصوص بازی با ملوان گفت: این بازی می بایست امروز که هوا عالی است برگزار شود. در اینگونه شرایط آب و هوایی معمولا حرکات و عکس العمل ها عادی نیست چون هیچ حرکتی به خواسته ی خود بازیکن انجام نمی شود.

وی درخصوص پنالتی ملوان گفت: در مورد پنالتی باید عرض کنم که هر دو بازیکن ملوان و گل گهر پشت به توپ بودند دقیقا چنین صحنه ی در برابر دروازه ی استقلال در دربی رخ داد که پنالتی اعلام نشد.

وی افزود: همچنین در نیمه ی اول توپ مستقیم از روبر به دست مدافع ملوان خورد که داور یا ندید یا نخواست ببیند. البته در پایان بازی هم مربیان ملوان معتقد بودند دروازه بان ما خطا کرده اما در تصویر کاملا مشخص است دروازه بان ما دستش جمع است.

فتح آبادی با گلایه از اوضاع داوری بیان کرد: متاسفانه تا زمانی که ناظرین داوری بخواهند اینگونه از داوران حمایت کنند حکایت همین است. وقتی دو تصمیم به شکل هم در بازی دربی و بازی ما رخ می دهد و دو نظر متفاوت داده می شود دیگر حرفی برای گفتن نیست و در کل این بازی نمی بایست برگزار شود.

وی درخصوص اخراج وینگو بگوویچ گفت: نکته ی بعدی در مورد اخراج وینگو اینکه هر داور با اولین اعتراض وی را اخراج میکند فکر کنم دوستان مربیان خارجی در لیگ های اروپا را نمی بینند اگر آن مربیان در لیگ ایران بودند در هر بازی اخراج بودند.

فتح آبادی افزود: وینگو اعتراض کرد نه توهین چرا با اولین حرکت اخراج و بعد هم کمیته انظباطی بدون خواستن وی و خواستن توضحیات وی را محروم می کنند. فوتبال ایران در لیگ دسته اول بسیار سخت و دسوار شده و هرچند هم تیم و تشکیلات خوب داشته باشی به راحت نابود میشوی و باید نظارت بیشتر باشد.

وی درخصوص داوری های لیگ یک گفت: نکته بعد که در هر بازی در جلسات گفته می شود که پشت نیمکت تیم میهمان خالی است اما اصلا رعایت نمی شود وقتی هم به نماینده و مسولین هیات اعتراض میکنی هیچ فکری نمی شود واقعا یا سازمان لیگ نمی بیند و یا می بیند و به روی خود نمی آورد.

فتح آبادی در پایان افزود: دقیقا پشت نیمکت ما خالی پر از تماشاچیان ایستاده ملوان بود که در انجا با مربی اخراج شده ی ما هم درگیری لفظی پیدا کردن و در اخر بطری هم به شانه های من زدم فقط می توانم بگویم متاسفم با اینگونه نظارت این اتفاقات در بازی نساجی هم برای ما افتاد ما اطلاع دادیم اما چه شد فقط خسته شدیم همین.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nznjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض تند علیرضا منصوریان به رحمتی؛ چرا خروج نمی‌کنی؟