تاریخ انتشار: 1395/11/26 21:00
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 229160

ابراهیم زاده: امتیاز خوبی در رفسنجان گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان کسب یک امتیاز را در بازی سخت برابر مس رفسنجان در زمین حریف را امتیاز خوبی توصیف کرد.
ابراهیم زاده: امتیاز خوبی در رفسنجان گرفتیم

به گزارش فرتاک ورزشی، منصور ابراهیم‌زاده در پایان بازی تیم خود برابر مس رفسنجان گفت: بازی برابر تیم خوب مس رفسنجان آن‌هم در زمین اختصاصی این تیم که شرایط خاص خود را دارد،از بازی‌های سخت ما در دور برگشت محسوب می‌شد که کسب امتیاز در آن اهمیت داشت و خوشحالم که با تلاش بچه‌ها دست پر زمین را ترک کردیم.

سرمربی مس ادامه داد: لازم بود که در این بازی نسبت به بازی‌های قبل خود تغییر شیوه دهیم و خوشبختانه با حمایت بسیار خوبی که هوادارانمان در زمین حریف از تیم ما انجام دادند، این موج مثبت در این بازی به خوبی در تیم ما تزریق شد و علی‌رغم سختی‌ کار، بازیکنان در زمین وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه تیم مس علی‌رغم انجام اصول دفاعی در این بازی از طریق ضد حملات چشم به گلزنی داشت گفت: برای بردن توپ به زمین حریف برنامه داشتیم و در چند نوبت نیز این انتقال بازی به خوبی انجام گرفت و اگر باهوش‌تر بودیم حتی می‌توانستیم روی همین ضد حملات به گل هم برسیم.

سرمربی مس افزود: اگر قصد صعود داریم باید بیشتر زحمت بکشیم و تلاش کنیم قطعا در هفته‌های آتی برای رسیدن به گل تلاش بیشتری خواهیم کرد تا همچنان در جدول روند صعودی خود را داشته باشیم.

ابراهیم‌زاده در رابطه با داور بازی گفت: باید فیلم بازی را ببینم تا ارزیابی دقیقی از صحنه‌های مورد بحث داشته باشم و فعلا نمی‌توانم در این باره صحبت قطعی انجام دهم.

همچنین میشو کریستویچ سرمربی تیم مس رفسنجان نیز کسب تساوی در این بازی را برای تیم خود راضی کننده ارزیابی کرد و گفت: برای تیم مس کرمان ارزش بسیار بالایی برخوردارم و فکر می‌کنم امروز به واسطه‌ی اینکه ما میزبان بودیم چند موقعیتگل بیشتر نسبت به حریف داشتیم ولی در مجموع تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود و همه راضی زمین را ترک می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkne8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیرهادی: برای برد  مقابل مس کرمان حاضر شدیم/ مسئولین حمایت کنند جزو 5 تیم برتر می شویم
مهاجم مس رفسنجان مطرح کرد؛