تاریخ انتشار: 1395/11/26 21:11
کد خبر: 229156

کار بزرگ خیبر در خانه؛ خیبر با پیروزی بر نساجی از بحران فرار کرد

در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشورجام آزادگان تیم فوتبال خیبر خرم آباد جدال پرشورهای لیگ یک را در خانه مقابل نساجی مازندران با نتیجه ٢ بر یک فتح کرد .
کار بزرگ خیبر در خانه؛ خیبر با پیروزی بر نساجی از بحران فرار کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، در این دو تیم که برای رسیدن به سه امتیاز پای به میدان گذاشتند .وبرای سه امتیاز که برای دو تیم وبه خصوص خیبر از نان شب هم واجب تر بود . 

خیبر که هفته ها ست رنگ برد وپیروزی را به چشم ندیده در این دیدار هم قسم شده که با پیروزی بر حریف قدیمی وپر هوادارخود نساجی گام مهمی برای فرار از قعر جدول بردارد.  

وحقدوست مربی جوان خیبر در جدال با همتای شمالی خود مسگر ساروی چارهی جز پیروزی در این دیدار نداشت .

ودر همان نیمه اول با استفاده از بازیکنان تکنیکی خود همچون فرید امیری ،یاسر درویشی ومهدی عبدی وتجربه بالای بازیکنانی همچون علی صدرا ،فرزاد بهاری وحسین جعفری با کنترل بازی در همان نیمه اول کار را تمام کرد وبا دو گل جعفری ومهدی عبدی در برابر تک گل عباس زاده مهاجم گلزن وسرشناس نساجی پیروز به رختکن رفت . 

در نیمه اول امیر منصوریان با پاس گل زیبا خود علیرغم اشتباه در گل نساجی بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

در نیمه دوم ونیمه مربیان نساجی برای فرار از شکست وخیبر برای کسب پیروزی وحفظ نتیجه با تدابیر مربیان خود به میدان آمدند . 

در این نیمه با توجه به بازی انتحاری نساجی برای فرار از شکست این تیم در چند مورد می توانست به گل برسد که دروازبان خوب خیبر مهیار احمد خانی ومدافعین خیبر به رهبری فرزاد بهاری بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ضمن اینکه نساجی یک بار هم تیر دروازه خیبر را به لرزه در آورد . 

در این دیدار بازیکنان خیبر با صرف فعل خواستن وهمدلی در برابر حریف قدر وقدیمی خود به یک پیروزی دلچسب رسیدند تا برای  بازی های آتی با امیدواری بیشتری به میدان بروند . 

ضمن اینکه کماکان علیرغم همه کاستی های خیبر بازیکنان با تعصب این تیم با جان دل به میدان امده وبا توجه به اینکه کماکان مشکلات مالی خیبر رفع نشده وبرخی از مدیران استانی مثل کبک همچنان سر خود را زیر برف پوشانده ونسبت به خیبر شناسنامه فوتبال لرستان بی تفاوت بوده واگر استاندار ورزشدوست وفوتبالی لرستان مهندس بازوند نبود الان خیبر رمقی برای حضور در لیگ یک نداشت . تماشاگران وکانون هواداران خیبر نود دقیقه با تشویق های بی امان خود خیبر را حمایت کرده وحضور پیشکسوت دوست داشتنی وقدیمی فوتبال لرستان شمس الدین سپهوند در میان هواداران وحضور در رختکن خیبر وتبریک به بازیکنان وکادر فنی از نکات قابل توجه وخوب این دیدار بود .

در این دیدار که عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی خرم ‌آباد برگزار شد، تیم فوتبال خیبر خرم آباد با نتیجه ٢ بر یک نساجی مازندران را شکست داد.

احمد جعفری و مهدی عبدی در دقایق 29 و ٣٥ برای خیبر و محمد عباس زاده دقیقه ٣٧ برای نساجی مازندران گلزنی کردند.

دقایق حساس :

دقیقه 10شوت زیبای مهدی عبدی بااختلاف بسیار اندک  از روی دروازه نساجی به بیرون رفت. 

 دقیقه 20شوت فرید امیری بااختلاف اندک از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت. 

 دقبقه 25ضربه فنی و آرام. جعفری. دروازبان نساحی به کرنر فرستاد. 

دققیه 29کرنر زیبا   ودیدنی امیر منصوریان ،ضربه سر احمد جعفری گل اول بازی  برای خیبر ثبت شد

35:فرار زیبای. فرید امیری پاس به عقب شوت سرکش مهدی عبدی  و گل زیبای دوم خیبر

38اشتباه. امیر منصوریان وتوپ ربای حسن نجفی در جناح راست وپاس به بیرون این بازیکن را محمد عباس زاده وارد دروازه خیبر کرد . 

دقیقه 42پنجمین کرنر خیبر و ارسال امیر منصوریان ضربه خطرناک  فرزاد بهاری در دستان دروازبان نساجی قرار گرفت

در بین دو نیمه حرکت زیبای فرزاد بهاری کاپیتان خیبر برای روحیه دادن به امیرمنصوریان فرزاد بهاری بازوبند کاپیتانی را در نیمه دوم به منصوریان داد.

دقیقه 55ضربه خطرناک ودیدنی میلاداحمدی با اختلاف اندک از گوشه دروازه خیبر به بیرون رفت. 

دقیقه 85ضربه خطرناک و زیبای هانی اسماعیلی به تیر دروازه خیبر برخورد کردودر برگشن هم ضربه محمد قاسمی نژاد با خوش شانسی از روی دروازه خیبر به بیرون رفت .

ترکیب تیم خیبر مقابل نساجی اعلام شد:مهیار احمد خانی، فرزاد بهاری، وحید همراز، محسن طرهانی، امیر منصوریان، احمد جفعری، علی صدرا، یاسر درویشی، فرید امیری(شهاب دارایی 85)، مهدی عبدی(حسین بهاروند 90)، ناصر درودیان(محمد بیرانوند 72)  سرمربی :داود حقدوست  سرپرست :کیانوش کهزادی

 ترکیب نساجی مازندران در مقابل خیبر خرم آباد اعلام شد:وحید مهدی خانی، علی جراح کار، میلاد احمدی، مرتضی غلامعلی تبار، حسن نجفی، میثم کریمی(هانی اسماعیلی 77)، محمد عباس زاده، محمد قاسمی نژاد، ابوالفضل رزاقپور، اسماعیل صمدی(سهیل رحمانی 82) و محمد نادری(رحمان جعفری 62) سرمربی :حسین مسگر ساروی سرپرست :محمود اسلامی  

خبرنگار: "محمود داودی نزاد"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9q6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی حیاتی شاغلام در قائمشهر