تاریخ انتشار: 1395/11/26 21:23
سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛
کد خبر: 229153

حقدوست: پیروزی مقابل نساجی را به خانواده شهدا تقدیم می کنیم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با انتقاد از مشکل‌های مالی تیمش گفت: از فردا به درب منازل مسئولان می‌روم!
حقدوست: پیروزی مقابل نساجی را به خانواده شهدا تقدیم می کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، داود حق‌دوست پس از برتری 2 بر یک برابر نساجی مازندران اظهار کرد: این برد را به شهید زنده "سید نورخدا موسوی" تقدیم می‌کنم که پیش از این بازی به پابوس ایشان رفتیم و امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد.

وی با بیان اینکه در چند بازی گذشته که نتایج مطلوبی نگرفتیم، بدشانس بودیم، اضافه کرد: در آن دیدارها موقعیت‌های زیاد گلزنی را به راحتی هدر می‌دادیم.

حق‌دوست درباره استعفایش پس از باخت به راه‌آهن گفت: بنده دو خواسته داشتم؛ یکی "همدلی بچه‌ها و دیگری رفع مشکل‌های مالی" که بچه‌ها یاری کردند و حالا نوبت مسئولان است و باید کمک کنند.

سرمربی خیبر تأکید کرد: چنانچه مسئولان کمک نکنند از فردا به همراه بازیکن‌ها به درب منازل آنان می‌روم! این‌قدر این کار را تکرار می‌کنم که حق بازیکن‌هایم را بگیرم. خیبر مظلوم واقع شده و در شرایطی نابرابر به مصاف حریفان می‌رویم.

وی تصریح کرد: 10 ماهه که اعضای تیم ما حقوق نگرفته‌اند و بچه‌ها تمرکز روحی روانی ندارند و اگر مسئولان کمک نکنند بازهم می‌روم و دیگر برنمی‌گردم.

خیبر در بازی بعدی باید در بوشهر به مصاف ایران‌جوان برود که یک امتیاز از خیبر بیشتر دارد و در جدول همسایه هستند، حق‌دوست درباره این دیدار حساس اظهار کرد: هیچ دیداری برای ما سخت نیست و بازیکن‌های خیبر به خودباوری لازم رسیده‌اند و فقط نیاز به حمایت مالی دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5gqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار بزرگ خیبر در خانه؛ خیبر با پیروزی بر نساجی از بحران فرار کرد