تاریخ انتشار: 1395/11/27 00:09
کد خبر: 229129

واکنش مربیان پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان به لغو بازی

در پی تاخیر در انجام دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان، از هفته ۲۴ لیگ دسته یک از دیروز به امروز و لغو آن به دلیل شرایط بد جوی و نامناسب شدن میدان مسابقه سرمربی هر دو تیم اصرار بر انجام این دیدار داشتند.
واکنش مربیان پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان به لغو بازی

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم به خبرنگار نسیم جم گفت: نظر به اینکه ما در هفته های اخیر سیر صعودی داشتیم، هر قدر تلاش کردیم قسمت بر این شد که بازی انجام نشود.

وی ادامه داد: دو روز است که با تلاش‌های سرپرست تیم و هیئت فوتبال زمین را آماده این دیدار کرده بودیم که درست در زمان شروع بازی باران شروع شد.

 تارتار با اذعان به اینکه نمی‌شود با تقدیر جنگید گفت: با توجه به اینکه ما هر هفته بازی انجام می دادیم، باید امروز نیز بازی می‌کردیم تا در شرایط مسابقات بمانیم و لغو این بازی در روند ما تأثیر منفی خواهد داشت.

تارتار در پاسخ به این سوال خبرنگار نسیم جم که با توجه به شرایط جدول اگر این دیدار معوق شود به سود تیم است یا خیر گفت: بستگی دارد در انتهای فصل شرایط چگونه باشد. الان ما شرایط خوبی داشتیم ولی زمین اجازه نداد و در هر شرایط انجام بازی به ضرر ما تمام می‌شد.

محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان نیز به خبرنگار نسیم جم گفت: هر دو تیم خود را برای بازی آماده کرده بودند و حتی ما گرم هم کردیم اما زمانی که سلامتی بازیکن در خطر است، ناظر و داور بازی تشخیص بر لغو این دیدار دادند که ما هم تابع این نظر هستیم.

فکری در خصوص پیش‌بینی این دیدار نیز گفت: نتیجه بازی را نمی شد پیش‌بینی کرد همانطور که شاید ما دنبال حداقل امتیاز بودیم،تیم پارس جم هم دنبال برد بود تا شرایط خود را در بالای جدول مسجل کند و تمام تلاششان را کردند که بازی انجام شود ولی در کل سلامتی بازیکنان مهمتر از انجام بازی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5gny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری بازی در زمین باتلاقی ورزشگاه تختی جم به چه قیمت+عکس
در آستانه دیدار حساس پارس جم؛