تاریخ انتشار: 1395/11/28 00:55
اختصاصی/ مالک باشگاه هف سمنان مطرح کرد؛
کد خبر: 228847

مهندس فیض: امیدوارم سردار بوکان و هف به مرحله بعد بروند/ بوکانی ها فوق العاده اند

مالک باشگاه هف سمنان به تمجید از باشگاه و هواداران سردار بوکان پرداخت.
مهندس فیض: امیدوارم سردار بوکان و هف به مرحله بعد بروند/ بوکانی ها فوق العاده اند

به گزارش فرتاک ورزشی، مهندس امیرفخرالدین فیض مالک باشگاه فرهنگی-ورزشی هف سمنان درخصوص بازی این تیم با سردار بوکان گفت: بازی فوق العاده ای بود و هر دو تیم برای صعود کردن می جنگیدند و اگر هر تیمی می باخت، کار صعودش سخت می شد و درحالی که بازی بسیار زیبا بود، در نهایت با تساوی خاتمه یافت.

وی درخصوص عملکرد بازیکنان و کادرفنی تیمش گفت: بازیکنانم بازهم باغیرت بازی کردند و این همان چیزی است که من دوست دارم. کادرفنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود و بازی در نیمه اول دست ما بود و خوشبختانه روی آنچه که بچه ها در تمرینات کار کرده بودند، به گل رسیدند و در یک غفلت، گل تساوی را دریافت کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان هف گرچه یک بحران سخت را پشت سر گذاشتند، اما نشان دادند مرد روزهای سخت هستند و برای چنین روزهایی آماده اند. بازی کردن در بوکان واقعا سخت است و به بازیکنانم افتخار می کنم که از جهنم بوکان، با امتیاز خارج شدند و از بازیکنان دوست داشتنی ام نیز، تشکر می کنم.

مهندس فیض درخصوص هواداران بوکانی گفت: به معنای واقعی کلمه تیم میزبان را در لیگ دو شناختم و در بوکان بود که فهمیدم باشگاه هایی هم هستند که مانند هف سمنان، رسم مهمان نوازی بلد هستند. قبل از بازی مدیرعامل باشگاه سردار به خوبی از ما استقبال کردند و برای تیم ما آرزوی موفقیت کردند که همین امر، سبب شد تا دلگرمی خاصی بین بچه های ما ایجاد شود.

وی ادامه داد: واقعا آقای آفریدون مرد شریف و بزرگواری هستند و گرچه تیم بوکان مشکل مالی دارد، اما نباید حق مرد زحمت کشی همچون آقای آفریدون، نادیده گرفته شود و این مدیر توانا، به حقش در فوتبال نرسد.

مهندس فیض با اشاره به هواداران بوکانی بیان داشت: نمی توانم از جملات کلیشه ای برای این هواداران استفاده کنم اما به جرات می توانم بگویم مردم بوکان و خصوصا هواداران تیم سردار، در دنیا بی نظیر هستند و فقط تیم خود را تشویق می کنند فارق از هر نتیجه ای و در پایان بازی، می ایستند و بازیکنان دو تیم که 90 دقیقه تلاش کردند را تشویق می کنند. من به ایران بابت چنین هوادرانی تبریک می گویم و امیدوارم تیم سردار و مردم بوکان، به حقشان در فوتبال برسند.

اما نکته تاریک این بازی داور وسط بود،واقعا ضعیف ترین داور لیگ‌دو را انتخاب کرده بودند و عکس العمل تماشاگران و کادر فنی دو تیم در پایان بازی نشانگر عملکرد وی بود،امیدوارم وی را کلا محروم کنند

مهندس فیض در پایان گفت: برای تیم خوب سردار بوکان آرزوی موفقیت می کنم و در پایان فصل، امیدوارم چهار تیم شهرداری همدان، شهرداری تبریز، هف سمنان و سردار بوکان به مرحله بعدی رقابت ها صعود کنند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrejj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه بازی‌های ایران در لیگ جهانی 2017 والیبال