تاریخ انتشار: 1395/11/28 13:10
اختصاصی/ مهاجم خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 228776

محمد غلامی: حق نداریم به غیر از پیروزی مقابل حریفان فکر کنیم

مهاجم تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: حضور نادر دست نشان در تیم خونه به خونه بازیکنان را به آینده این تیم امیدوار کرده است.
محمد غلامی: حق نداریم به غیر از پیروزی مقابل حریفان فکر کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد غلامی داشت: ناکامی در چند بازی فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد کرده بود و شرایط روحی خوبی نداشتیم ولی حضور نادر دست نشان در تیم و بازگشت دوباره جواد حسن زاده بازیکنان را به ادامه رقابت ها امیدوار کرده است.

غلامی در ادامه افزود: در طی دو هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی با دست نشان انجام دادیم و با روحیه ای مضاعف به مصاف فولاد یزد رفتیم. همه مردم دیدند که تیم ما در زمین باتلاقی هفت تیر خوب بازی کرد و خدا را شکر توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم و شزایط روحیه تیم خیلی بهتر شد

وی خاطرنشان کرد: یزدی ها برای تک امتیاز به بابل آمده بودند و ما برای حملات روی دروازه این تیم برنامه های زیادی داشتیم ولی متاسفانه شرایط آب و هوایی و زمین گل آلود ورزشگاه به ضرر بازیکنان ما که اکثرشان تکنیکی هستند و بازی در این زمین ها برای آنها سخت است تمام شد و در روزی که می توانستیم گل های زیادی به ثمر برسانیم با اختلاف اندک برنده بازی بودیم.

مهاجم خونه به خونه با بیان اینکه برای صعود به لیگ برتر کار سختی در پیش نداریم، گفت: خوشبختانه خونه به خونه بازیکنان باتجربه ای در اختیار دارد و به نظر من تغییر و تحولات بعد از آمدن آقای دست نشان نیز خیلی خوب بود و با این برد هم روحیه خوبی گرفتیم. بدون شک همه ما تنها یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم رسیدن به لیگ برتر است.

محمد غلامی در خصوص حریف هفته آینده خونه به خونه نیز گفت: دیگر فرقی نمی کند تیم مقابل مان کدام تیم است. حال این تیم می خواهد راه آهن باشد یا هر تیمی دیگری. مهم این است که فقط برای سه امتیاز به میدان می رویم و این حق را هم نداریم به غیر از آن فکر کنیم.

غلامی در ادامه افزود: ان شاالله با کمک بازیکنان و حمایت مردم بابل بتوانیم به تیم های صعود کننده برسیم و در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم

وی در خصوص بازگشت دوباره جواد حسن زاده به تیم نیز گفت: خیلی خوشحال هستم که ایشان مجددا بازگشته است. پارسال در این تیم بودم و زحمات آقا جواد را به عینه مشاهده کردیم و انصافا با وجود ایشان در کنار حاج قاسم، تیم خیلی شاد و بانشاطی داشتیم. ایشان بسیار آدم دلسوزی هستند و تمام بازیکنان با آقاجواد ارتباط دارند و به نظر من کار بسیار قشنگیست که ایشان سر تمرین های تیم حضور دارند و این مسئله از لحاظ روحی خیلی به تیم کمک می کند.

مهاجم خونه به خونه در پایان گفت: از هواداران می خواهم امید خود را از دست ندهند. درست است که در چند دیدار اخیر نتایج خوبی نگرفتیم ولی امیدوار باشند و حمایت کنند چون با حمایت مردم خوب مازندران و بابل این تیم لیگ برتری خواهد شد.

مصاحبه: "محمد نعمتی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39er7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجرسپاسی-راه آهن پنجشنبه برگزار می شود